kalle.b Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det vore jättesnällt om nån kunde ge mig handling.cfg filen för jag har nämligen moddat sönder hela filen. Obs ingen moddad handling eller ändrade inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Kolla här nästa gång Länk Offtopic: FÄRJESTAD BOOYAA!! Redigerad 6 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gör en backup nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här Ohhh TACK SÅ MYCKET !!! Japp nästa gång gör jag en backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hur gör man backup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Hur gör man backup? Du kopierar filen och lägger den där du kan komma åt den sedan, Tex i en mapp som heter backups Redigerad 13 januari, 2006 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts