notorius Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vad fick ni? om ni har fått betygen hemskickade? Själv fick man 3 MVG, 6 VG och några G, inga IG, alla ämnen sedan 1:an är inräknade, slutade 2:an nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 170 päng fick 2 mvg i träslöjd o bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hemskickade? på min tid fick man betyget i handen på avslutningsdagen Hade 160 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 2 MVG, Matte A och Matte B, slutade nian nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vi har inte fått våra betyg men jag vet att jag har MVG i Engelska och Ljudteknik, resten VG skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 @GRIM & KalleR: Det var gymnasiebetygen man skulle skriva, inte högstadiebetygen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) 4MVG, 10VG, 4G slutade 2:an, så det blir några mer ämnen nästa år och alla ämnen som är kvar räknar jag med att få MVG i Redigerad 6 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 2 MVG, Matte A och Matte B, slutade nian nyss Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Slutade trean och jag fick G i Matte A,B,C,D,E (fast Matte Diskret fick jag VG i! ) och Fysik A och B. Resten av ämnena blev VG eller MVG. Jag fick tyvärr IG i Biologi B och Religion A, mest för att jag hatade lärarna där Ska ändå inte studera vidare nu till hösten så jag får väl läsa upp dem på komvux när mitt "sommarlov" är slut (om 7-8 månader ) Redigerad 6 juli, 2005 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Slutade trean och jag fick G i Matte A,B,C,D,E (fast Matte Diskret fick jag VG i! ) och Fysik A och B. Resten av ämnena blev VG eller MVG. Jag fick tyvärr IG i Biologi B och Religion A, mest för att jag hatade lärarna där Ska ändå inte studera vidare nu till hösten så jag får väl läsa upp dem på komvux när mitt "sommarlov" är slut (om 7-8 månader ) Naturare ser jag, samma här Slutade andra året nyss. 3 VG, resten MVG, kommer inte ihåg hur många betyg jag fått ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) @GRIM & KalleR: Det var gymnasiebetygen man skulle skriva, inte högstadiebetygen... Damn aja, gymnasiebetygen var väl 4 ig, 14 vg, 1 mvg och resten g Redigerad 6 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 6 MVG (Svenska A, Engelska A, Geografi A, Historia A, Datorkunskap, Naturkunskap A) 2 VG (Matte A , Franska A) Har inte avslutat så många kurser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .hur räknar man poäng med det nya betygsystemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Oj! Många här har ju riktigt bra betyg! Själv var jag inget ljushuvud! Några Vg resten G! Grattis i efterskott till alla er som tagit studenten förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Mina slutbeytg i gymnasiet var inte speciellt bra. Hade väl 4-5 VG och resten G. En del sämre i förhållande till gymnasiet, då jag hade 210 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Uhm.. fattades typ 1500poäng till 3an. Har inte fått mina betyg men jag tror jag fick 3-4IG resten blev ***.. Ska gå om 2an så jag har inte gjort nått denna våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts