oxido Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej jag undrar hur man hittar alla kort som man måste ta för att klara 100%? . Ser man dom i spelet eller måste man titta på nån av dom kartor som finns på nätet tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Man ser dom i spelet, på natten lyser dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oxido Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ok tack så mycke för det snabba o bra svaret ....bara jag som varit ouppmärksam antagligen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ska man ta kort på "det som lyser", eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ska man ta kort på "det som lyser", eller? Kollar man genom kameran ser man små blåvita grejer, med en kamera avbildad på. Dessa ska man ta kort på. De roterar medsols. De finns både dag och natt, men synns bättre på natten eftersom de lyser då. Men man måste kolla genom kameran för att se dem! Och vissa snapshots synns bara från vissa vinklar, men inte andra Happy Hunting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det finns en man inte kan se alls man måste gissa var den är. Jag tittate på en karta där dom visade alla och dom sa att man inte såg den där ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här finns en karta som visar exakt var alla ställen finns som ni ska fotografera! Hoppas att den hjälper! http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Här finns en karta som visar exakt var alla ställen finns som ni ska fotografera! Hoppas att den hjälper! http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html Bra sida nu blir det lättare att sammla ihop allt. Min karta var dålig edit: dåligt att nummer 1 är jätte långt ifrån 2 och sånt. i varje fall på ostron och hästskors kartorna. Redigerad 6 juli, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts