thegtafreak Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja min farmor har en slags pågående hjärtinfarkt och hon åker ambulans till karlskrona nu för en lite operation och jag hoppas hon överlever för hon är lite över 70 eller var det 80 år *snyft snyft * Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja min farmor har en slags pågående hjärtinfarkt och hon åker ambulans till karlskrona nu för en lite operation och jag hoppas hon överlever för hon är lite över 70 eller var det 80 år *snyft snyft * Vardagssnack?. Min mormor har också haft de, fast hon är nästan helt återställd nu, så det finns hopp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Åldern tar ut sin rätt... känner tyvärr inget medlidande även om du skapar en tråd för det... sånt här hör till vardagssnack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts