Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Finne ffs Men spelar som jukka pekkarukki som måste ta sej till toppen av den finska kriminaleliten för att få tillbaka sin bastu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Brittisk för tusan, det ska ju utspela sig i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag är ingen rasist jag är sj från iran. men det skulle vara roligt att se vad alla tycker.:"> I nästa Gta altså Notera att rasister inte har någonting med vita att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Italiensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Han ska vara en fet kanadensare som lämnar ytterdörren olåst på natten! Ser han ett vapen springer han 500 meter i motsatt riktning. Hör han skottlosning får han rännskita! Catfish... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Han ska vara en fet kanadensare som lämnar ytterdörren olåst på natten! Ser han ett vapen springer han 500 meter i motsatt riktning. Hör han skottlosning får han rännskita! Catfish... HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 HAHAHA Svensk! men jag valde VIT AMERIKAN :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Finne ffs Men spelar som jukka pekkarukki som måste ta sej till toppen av den finska kriminaleliten för att få tillbaka sin bastu Finne för att få tillbaks sin bastu...... ett nytt tips som är bra:KÖP EN NY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts