CurunirOfValinor Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: Ja Däremot brukar jag aldrig tanka ner särskilt mycket (gjorde inte det innan den 1:a Juli heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: Ja Däremot brukar jag aldrig tanka ner särskilt mycket (gjorde inte det innan den 1:a Juli heller). Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, men jag tankar som minst inte en enda låt i veckan, och högst 1-2 album och nån låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, töntigt att sluta för denna lag, inget kommer hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Program, spel, filmer, musik, porr, you name it I leeched it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har inte behövt göra det, men min bror laddar ner lika mycket som förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, men inte mer än vanligt utan som vanligt. Men det är ganska ojämnt då jag bara laddar ner saker jag absolut jag vill ha som spel och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nope. Men kanske ska börja igen nån gång senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) .har alltid gjort och kommer troligen alltid att göra det Redigerad 6 juli, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja fast inte ofta. harr typ allt ja vill ha.. men ibland kan ja väll ta o tanka nån ny cof eller cob låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Svar:: Yja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jao jao. Mer än vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Om jag inte har förstått fel så är Warez då man uppmanar eller tipsar om nedladdning... Medans det här är bara en ren fråga så den borde inte bli låst Vote: Inte för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Vote: JA Har minskat lite grann..men det är ytterst lite...ingen kommer att kunna stoppa Redigerad 6 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: Ja ... Inget mer att tillägga tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tycker det är sjukt att man kan dömas till 2 års fängelse medans en pedofil kan komma ut efter 6 månader.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Om jag inte har förstått fel så är Warez då man uppmanar eller tipsar om nedladdning... Medans det här är bara en ren fråga så den borde inte bli låst Vote: Inte för tillfället Nej warez är sjävla "produkterna". Kommer från ordet wares som betyder ungefär varor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts