berit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har kommit tillbaks till LS, fast man måste ju ta över mer hoods för att kunna göra sweets uppdrag efter ett tag. då är min fråga, hur många? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du får ett samtal av sweet när du är klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du får ett samtal av sweet när du är klar... Jag antog det, men jag bara undrar om det är typ 3 st eller 20 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 35% har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Man vill ju ändå ta över alla hoods på hela kartan förr eller senare så det är lika bra att börja tidigt Det finns ju många "lätta" hoods att ta över, t.ex. nere vid beachen som man kan börja med... Redigerad 6 juli, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts