Miyata_Kagi Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja nu blir jag så sur , jag försöker lägga in skins, men när jag ska öppna "player.img" i IMG Tool så står det såhär : "Unable to find DIR file! [C:\Program\Spel\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\player.dir] Vad gör jag åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tar bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tar bort skrivskyddet. Um, nej.. Du använder den nya versionen av IMG Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad är player.img och gta3.img? jag kan inte hitta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad är player.img och gta3.img? jag kan inte hitta dom. I gta3.img finns det mesta ur spelet (bliar,hus,m.m.) och i player.img finns gubb(ar). Dom ligger i ....\Rockstar Games\Gta San Andreas\Models\.. och öppnas med IMG Tool v2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts