LunCh Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 vilken gubbe är roligast i mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Paulie e lugnt grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 LUNGT TOMMY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag avgudar Paulie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 tommy vem annars? sam e ju sjuk i huvudet paulie ser ut som en apa (jag menar allvar) salieri är en korkad snåljåp vinzenso e hjärndöd raph e en slö bil mekaniker och föresten ser tommy nästan ut som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 ...och frank e bara där för att prata me salieri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 tommy easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2003 han som stammar e grymmast, komemr inte ihåg vem det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2003 han som stammer e :raph men han e helt rubbad TOMMY E BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 De e ganska konstigt att både i mafia och i VC heter huvud personerna Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2003 paulie lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 OK! jag ger mig paulie och tommy e coolast ja tar tillbaka allt ja sagt om paulie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2003 OK! jag ger mig paulie och tommy e coolast ja tar tillbaka allt ja sagt om paulie jag tycker nog å paulie och tommy nu när jag tänker efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 tommy och paulie o e väll bästa polare eller? men han e faktist lite lik en apa inte humöret eller personligheten nej nej! utan utseendet men han e jävligt sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 tommy och paulie o e väll bästa polare eller? men han e faktist lite lik en apa inte humöret eller personligheten nej nej! utan utseendet men han e jävligt sjysst paulie jo...skysstaste snubben i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 nej... där tog du fel: tommy är sjysstast men paulie är liksom mer lik en gangster men tänk tommy han räddar: sarah, sam (tom 2x) och många mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Tommy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ingen av dom har ju någon humor, men tommy är ju grymast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Poulie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lr hur de nu stavs?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts