VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fett mycket med stamina Lite med muskler och inte nån ölmage Santa Maria Beach loppet är (vad jag tycker) enkelt. Palomino Creek är däremot mycket svårt. Btw, när du lämnar cykeln för att du ska börja springa så kommer det ju upp att man måste lämna cykeln inom 20 sek, cykla så långt du kan på den tiden Ok jag har ganska mycket fett för jag har dejtat men jag trodde man skulle ha mycket muskler. Själv har jag max på både Stamina och muskler... Och jo jag brukar cykla till första checkpointen med cyckeln men efter man tagit den så har man bara 4 sekunder att gå av cyckeln... Palmeno Creek vart är det? Asså menar själva "uppdraget" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Palomino Creek's Beat The Cook ligger på stranden som ligger norr om LS och något åt öst men du hittar det lätt med båt eller vägskyltar om du inte vill slösa tid på att åka vilse. + Att för att få bort musklerna så låter du ps2/pc/xbox-en stå på och låta fettet ifrån maten gå ner och när det har nått botten så kommer musklerna att gå ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag har fullt pa alla skills utom fat (mätaren tom! )och sex appeal (kanske halva mätaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Palomino Creek's tävling var ju inte lättare... Samma sak var problemet... Orkar inte simma hela tiden så hamnar bakom. Någon som kan lägga upp en bild på hur Statsen ska se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Palomino Creek's tävling var ju inte lättare... Samma sak var problemet... Orkar inte simma hela tiden så hamnar bakom. Någon som kan lägga upp en bild på hur Statsen ska se ut? ... Förlåt om jag är tjatig och gör dubbelposts men jag vill verkligen klara det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Läs det tidigare i tråden, skaffa max stamina, min fat och muscle. Spela bra, ha en trevlig maraton Och nej Palomino Creek är inte lättare, den är svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Läs det tidigare i tråden, skaffa max stamina, min fat och muscle. Spela bra, ha en trevlig maraton Och nej Palomino Creek är inte lättare, den är svårare. Jag har max på stamina men kan du ta bild på hur du har eller hadde när du körde? Du kanske kan editera så det ser ut ungufär som du hadde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sry kan inte, har inte börjat satsat på Beat The Cock än till PC har på PS2, men har ingen digital eller webkamera. Börja på Santa Maria Beach med som sagt Max Stamina Muscle, om det finns kvar bara 1-3 uppgraderingar, fat ingenting eller 1-3 uppgraderingar där också så borde det fixa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nLight Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hur fasiken "Står man upp och cyklar"? Har sett det på bilder och filmer, men jag kommer fan inte på hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hur fasiken "Står man upp och cyklar"? Har sett det på bilder och filmer, men jag kommer fan inte på hur. Du "Pepprar" på den som du cyklar vanligt med (knappen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nu ledde jag ganska lungt på cykel tills efter alla tunnlar. Då kom en nästan i fatt mig och när löpningen började kom typ alla förbi mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tack klarade Santa Maria Beach/Beat The Cock nu... Kan man göra någonting nytt på stranden nu hörde tex förr att man skulle kunna tävla dans på kvällen där på Santa Maria men när jag sökte det hittade jag Beat The Cock så därför fick jag för mig att man kan göra det nu. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts