Jump to content

Beat The Cock

Recommended Posts

Tjenare.

VickeX har jävligt störande problem med sin dator så jag ska bara fråga en sak till honom

Han undrar om ni har några tips på hur man kan klara Beat The Cock challenge nere vid Santa Maria Beach.

Och om ni har lust kan ni också försöka hjälpa honnom med problemet med hans dator.. Då kan ni adda han på msn för det funkar litegran...

MSN:gunde_5@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stamina!

Du kommer hamna långt bakom klungan i simmningen, men du tar lätt ledningen i cykeldelen eftersom du säkert har 100 % skill på det.

Springningen får du hålla in W och klicka snabbt på skift (springtagenten) borde det gå bra :wacko:

Jag klarade det på 6 min på första gången, på första plats. :mellow:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stamina!

Du kommer hamna långt bakom klungan i simmningen, men du tar lätt ledningen i cykeldelen eftersom du säkert har 100 % skill på det.

Springningen får du hålla in W och klicka snabbt på skift (springtagenten) borde det gå bra :wacko:

Jag klarade det på 6 min på första gången, på första plats. :mellow:;)

Varför skulle man hamna långt bakom klungan... ja ledde alla gånger ja körde de.. men hade inge mycke stamina så dom kom ikapp mig i springningen först :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det korta racet mot honom är ju lätt. Men jag pepprade inte på spring-tangenten utan hopapde järnet istället. Gick snabbare i backen på slutet än att springa. Jag kom låååångt före. Dock så är den andra långa tävlingen helt omöjlig för mig. Man får inte göra ett enda misstag. Springningen på slutet tappar man alla placeringar på. Dessutom är tävlinen så lång att man inte orkar köra om, den går ju runt hela banan!

Det är väl bara att försöka till man klarar det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det korta racet mot honom är ju lätt. Men jag pepprade inte på spring-tangenten utan hopapde järnet istället. Gick snabbare i backen på slutet än att springa. Jag kom låååångt före. Dock så är den andra långa tävlingen helt omöjlig för mig. Man får inte göra ett enda misstag. Springningen på slutet tappar man alla placeringar på. Dessutom är tävlinen så lång att man inte orkar köra om, den går ju runt hela banan!

Det är väl bara att försöka till man klarar det...

Hmm jag tycker det är svinsvårt...

Hjälper inte att hoppa det går ju svinsakta

Finns det ett annat maraton efter det där runt hela jävla San Andreas? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja leder hela vägen in i mål å ja har nästan fullt på stamina..hamnar man långt bak me cykeln så kan man ju hoppa över dom

Vafan menar du med hoppa över dom man kan ju köra på sidan också men problemet är ju att jag kommer efter.

Min kompis (Anthon, Banna han han är 12 år och registrerade sig nyss iaf vad han sa till mig) klarade det och skryter nu om hur jävla enkelt det var.

Han sa att man ska ha lite fett kvar som man kan springa bort så man orkade springa längre... Hum rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett mycket med stamina

Lite med muskler och inte nån ölmage :ermm:

Santa Maria Beach loppet är (vad jag tycker) enkelt. Palomino Creek är däremot mycket svårt.

Btw, när du lämnar cykeln för att du ska börja springa så kommer det ju upp att man måste lämna cykeln inom 20 sek, cykla så långt du kan på den tiden :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor