antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tjenare. VickeX har jävligt störande problem med sin dator så jag ska bara fråga en sak till honom Han undrar om ni har några tips på hur man kan klara Beat The Cock challenge nere vid Santa Maria Beach. Och om ni har lust kan ni också försöka hjälpa honnom med problemet med hans dator.. Då kan ni adda han på msn för det funkar litegran... MSN:gunde_5@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Varför skrev han inte det här själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det skrev jag ju för att hans dator inte fungerar korekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tja tillbaka ja yes jippy tack Clamwin Antivirus... Så nu undrar jag ju om ni har något tips till Beat The Cock Challenge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Stamina! Du kommer hamna långt bakom klungan i simmningen, men du tar lätt ledningen i cykeldelen eftersom du säkert har 100 % skill på det. Springningen får du hålla in W och klicka snabbt på skift (springtagenten) borde det gå bra Jag klarade det på 6 min på första gången, på första plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Stamina! Du kommer hamna långt bakom klungan i simmningen, men du tar lätt ledningen i cykeldelen eftersom du säkert har 100 % skill på det. Springningen får du hålla in W och klicka snabbt på skift (springtagenten) borde det gå bra Jag klarade det på 6 min på första gången, på första plats. Varför skulle man hamna långt bakom klungan... ja ledde alla gånger ja körde de.. men hade inge mycke stamina så dom kom ikapp mig i springningen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Varför skulle man hamna långt bakom klungan... ja ledde alla gånger ja körde de.. men hade inge mycke stamina så dom kom ikapp mig i springningen först Jag har fullt på stamina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Varför skulle man hamna långt bakom klungan... ja ledde alla gånger ja körde de.. men hade inge mycke stamina så dom kom ikapp mig i springningen först När man simmar... Inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När man simmar... Inte annars Ja snacka om simningen ja oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja snacka om simningen ja oxo Hur?? kan man "super-simma" som man kan "Super-Springa" om man trycker på skift snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hur?? kan man "super-simma" som man kan "Super-Springa" om man trycker på skift snabbt? Smart hörru du svaret e ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Någon som har ett tips? brukar slå kocken och den andra som är längst back så dom rammlar... Känar man på det så man kommer 2 plattser före eller tappar man tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Någon som har ett tips? brukar slå kocken och den andra som är längst back så dom rammlar... Känar man på det så man kommer 2 plattser före eller tappar man tid? Skjut alla då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Skjut alla då!! Man får inte döda någon då förlorar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det korta racet mot honom är ju lätt. Men jag pepprade inte på spring-tangenten utan hopapde järnet istället. Gick snabbare i backen på slutet än att springa. Jag kom låååångt före. Dock så är den andra långa tävlingen helt omöjlig för mig. Man får inte göra ett enda misstag. Springningen på slutet tappar man alla placeringar på. Dessutom är tävlinen så lång att man inte orkar köra om, den går ju runt hela banan! Det är väl bara att försöka till man klarar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det korta racet mot honom är ju lätt. Men jag pepprade inte på spring-tangenten utan hopapde järnet istället. Gick snabbare i backen på slutet än att springa. Jag kom låååångt före. Dock så är den andra långa tävlingen helt omöjlig för mig. Man får inte göra ett enda misstag. Springningen på slutet tappar man alla placeringar på. Dessutom är tävlinen så lång att man inte orkar köra om, den går ju runt hela banan! Det är väl bara att försöka till man klarar det... Hmm jag tycker det är svinsvårt... Hjälper inte att hoppa det går ju svinsakta Finns det ett annat maraton efter det där runt hela jävla San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja leder hela vägen in i mål å ja har nästan fullt på stamina..hamnar man långt bak me cykeln så kan man ju hoppa över dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja leder hela vägen in i mål å ja har nästan fullt på stamina..hamnar man långt bak me cykeln så kan man ju hoppa över dom Vafan menar du med hoppa över dom man kan ju köra på sidan också men problemet är ju att jag kommer efter. Min kompis (Anthon, Banna han han är 12 år och registrerade sig nyss iaf vad han sa till mig) klarade det och skryter nu om hur jävla enkelt det var. Han sa att man ska ha lite fett kvar som man kan springa bort så man orkade springa längre... Hum rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ingen som har något tips? Föresten bara jag som sett det ihågliga svävande trädet och är irriterad på grädden Cj har på näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fett mycket med stamina Lite med muskler och inte nån ölmage Santa Maria Beach loppet är (vad jag tycker) enkelt. Palomino Creek är däremot mycket svårt. Btw, när du lämnar cykeln för att du ska börja springa så kommer det ju upp att man måste lämna cykeln inom 20 sek, cykla så långt du kan på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts