Donkeey Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tänkte att jag och några duktiga här på forumet kanske kunde göra ett eget spel alltså inte 2D utan 3D typ som san andreas .. alltså inte så stor och bra kanske men i den klassen ? skulle va rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det var ju Kaboom och Marquis och nån till som skulle göra ett spel nån gång, men dom slutade tydligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det går att göra 3D-spel i Game Maker... Fast då måste man köpa grejset Det är dock svårt att hitta som 'kyrkmusik' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det går att göra 3D-spel i Game Maker... Fast då måste man köpa grejset. Jag vet det, det har jag gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det går att göra 3D-spel i Game Maker... Fast då måste man köpa grejset Det är dock svårt att hitta som 'kyrkmusik' Nää jag hittade lite "kyrkmusik" utanför ICA, i en "vinbärsbuske"... I YA KNOW WHAT I MEEN... (några försår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Darc basic som var uppe för ett tag sen fungerar bra, om man lyckas installera det utan att tröttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag programmerar mina spel i C++ med spelmotorn Truevision3d nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag programmerar mina spel i C++ med spelmotorn Truevision3d nu för tiden. Förlåt för lite Off-Topic här men, hur gammal är du? Dom flesta här ju runt 14, och jag tror inte många kan C++... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .om man är född -86 är man väl/fyller 19 bast i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .om man är född -86 är man väl/fyller 19 bast i år? Oj, glömde att man kunda kolla :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tänkte att jag och några duktiga här på forumet kanske kunde göra ett eget spel alltså inte 2D utan 3D typ som san andreas .. alltså inte så stor och bra kanske men i den klassen ? skulle va rätt kul Jag kör på DarkBasic, bra om man är nybörjare. Det finns 720 kommandon har jag forskat fram, och det är ju inte alltför komplicerat, eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det var ju Kaboom och Marquis och nån till som skulle göra ett spel nån gång, men dom slutade tydligen... Mjo, men vet inte, tror Kaboom ångrade sig och ville göra en vcmod istället eller vad det var. Så det blev inte något. Uhm, och det finns visst ett fläskigt antal 14åringar som kan c++, jag kunde grunderna för några år sen när jag var typ 13 eller 12 eller hur gammal jag nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts