minigun Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej. Hur kan jag ta reda på om någon installerat en Keylogger på min dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Det märker man.. typ när nån tar ens msn eller nått .. jag har en keylogger på datorn, men brandväggen skyddar den från att skicka ut "key loggar" Redigerad 6 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Några kompisar till mig planterad en sån på en lärardator i skolan och fick lösenord till vår mentors inlogg på novell och hans epost-lösen. Men som tur var är vi goda människor som inte missbrukade det.. eh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Men som tur var är vi goda människor som inte missbrukade det.. eh. Säääkert... Redigerad 6 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 De brukar upptäckas i Spybot, Adaware osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Okej, misstänker att 'Någon' som har tillgång till datorn har lagt in en.. får väl köra adware Redigerad 6 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts