Jump to content

Hjälp med freefall :d

Recommended Posts

Här är din save fil.Har sparat på flygplatsen som är din och ställt ett shamal plan i det stora flygplans garaget med...Nu är där ett uppdrag med Tenpenny.Han ringde precis efter freefall.Så lycka till i resten av spelet.

Låt dem göra det själva :huh:

Det är meningen att man ska kämpa för att klara grejerna, annars är det ju inget kul.

Om ni inte orkar kan ni ju tanka ner ett 100% SaveGame direkt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jomen,jag pallar men vad fan om de vill ha hjälp så vill jag bara vara schyst och hjälpa de med det så de inte är stuck på det hela tiden det är fan helt drygt att vara det,jag har vart stuck en gång själv på bilskolan.Tyckte det var skit jobbigt så vet hur det är att vara stuck. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jomen,jag pallar men vad fan om de vill ha hjälp så vill jag bara vara schyst och hjälpa de med det så de inte är stuck på det hela tiden det är fan helt drygt att vara det,jag har vart stuck en gång själv på bilskolan.Tyckte det var skit jobbigt så vet hur det är att vara stuck. -_-

Jag vet också hur det känns att vara "stuck", som du säger.

Jag får inget megautbrott och kastar handkontrollen på tvn eller tangentbordet på monitorn.

Visst kan man väl bli lite sur ibland, men jag försöker igen tills det lyckas.

Det tycker jag alla andra också borde göra.. :huh:

EDIT: De flesta har antagligen bara försökt 1-2 gånger och sen tänkt "Ääh, orka. Jag söker upp någon som får göra det åt mig"

Det förstör spelupplevelsen helt :huh:

Uppdragen i GTA: San Andreas ÄR inte svåra!

Försök, ni kommer lyckas efter några gånger.

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor