amirfaruk Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hej! jag kan bara inte klara av freefall uppdraget helt enkelt........ vem kan vara snäll och klara uppdraget till mig inget annat plzzzz........ lägger ut min savegame i alla fall snälla hjälp någonGTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Här är din save fil.Har sparat på flygplatsen som är din och ställt ett shamal plan i det stora flygplans garaget med...Nu är där ett uppdrag med Tenpenny.Han ringde precis efter freefall.Så lycka till i resten av spelet.GTASAsf2.b Redigerad 6 juli, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här är din save fil.Har sparat på flygplatsen som är din och ställt ett shamal plan i det stora flygplans garaget med...Nu är där ett uppdrag med Tenpenny.Han ringde precis efter freefall.Så lycka till i resten av spelet. Låt dem göra det själva Det är meningen att man ska kämpa för att klara grejerna, annars är det ju inget kul. Om ni inte orkar kan ni ju tanka ner ett 100% SaveGame direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jomen,jag pallar men vad fan om de vill ha hjälp så vill jag bara vara schyst och hjälpa de med det så de inte är stuck på det hela tiden det är fan helt drygt att vara det,jag har vart stuck en gång själv på bilskolan.Tyckte det var skit jobbigt så vet hur det är att vara stuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jomen,jag pallar men vad fan om de vill ha hjälp så vill jag bara vara schyst och hjälpa de med det så de inte är stuck på det hela tiden det är fan helt drygt att vara det,jag har vart stuck en gång själv på bilskolan.Tyckte det var skit jobbigt så vet hur det är att vara stuck. Jag vet också hur det känns att vara "stuck", som du säger. Jag får inget megautbrott och kastar handkontrollen på tvn eller tangentbordet på monitorn. Visst kan man väl bli lite sur ibland, men jag försöker igen tills det lyckas. Det tycker jag alla andra också borde göra.. EDIT: De flesta har antagligen bara försökt 1-2 gånger och sen tänkt "Ääh, orka. Jag söker upp någon som får göra det åt mig" Det förstör spelupplevelsen helt Uppdragen i GTA: San Andreas ÄR inte svåra! Försök, ni kommer lyckas efter några gånger. Redigerad 6 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts