BlitzOn Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag vill ha lika dana kläder som i grove street!! hur gör jag? finns det linande? Binco är den enda affären med snygga plagg! /tack i förhand Redigerad 6 juli, 2005 av BlitzOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det är väl bara att byta kläder i ditt "safe house" eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag vill ha lika dana kläder som i grove street!! hur gör jag? finns det linande? Binco är den enda affären med snygga plagg! /tack i förhand Hur ska kläderna se ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gröna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Jag vill ha lika dana kläder som i grove street!! hur gör jag? finns det linande? Binco är den enda affären med snygga plagg! /tack i förhand Vill du ha exakt samma kläder som de andra grove street? det går nog inte tyvät är du klädd så här så får du mer respeckt, men det finns andra kläder ochxå. Jag har en hood tröja, och (spolier) gröna galsögon. Redigerad 6 juli, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag har Base5 hood och ett par gröna jeans , det tycker jag passar ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ett tag körde jag allt i grönt förutom chains och watches.Såg bara en grön jävla tyg klump...hade sån dära skjal på skallen sen hade jag skjal förmunnen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Vill du ha exakt samma kläder som de andra grove street? det går nog inte tyvät är du klädd så här så får du mer respeckt, men det finns andra kläder ochxå. Jag har en hood tröja, och (spolier) gröna galsögon. Spoiler, vart? ni snackar om kläder för fan Redigerad 6 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har gröna byxor och grön kavaj från didier sachs. Det är ju grove street färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vill du ha exakt samma kläder som de andra grove street? det går nog inte tyvät är du klädd så här så får du mer respeckt, men det finns andra kläder ochxå. Jag har en hood tröja, och (spolier) gröna galsögon. Att det finns gröna glasögon i spelet är ingen spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har gröna byxor och grön kavaj från didier sachs. Det är ju grove street färger Det har jag ochså med svarta skor och hat och ett halsband med ett dollar tecken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tcker att dom gröna kläderna ser fula ut... fast dom kanske e bra... men jag holler mig till svart linne å militär byxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Spoiler, vart? ni snackar om kläder för fan De e mateu du snackar om... han e ju "lite" borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts