The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vad menas med Filtered? Går jag miste om massa träffar eller är det bara skit som är bortfiltrerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kör du i Passive Mode så ser du inte alla grejor. Och nej, att snacka om Direct Connect och dess klienter är INTE Warez! Det är warez att tanka ner upphovsrättskyddat material.. Jag bara sa det så att ni inte ska börja skrika "WÄÄÄÄÄÄRCH! *grov report*" EDIT: Kan tillägga att man måste öppna en port i routern (om man har en sådan) om man kör Active Mode.. Har dock ingen koll på vilken Redigerad 5 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vad menas med Filtered? Går jag miste om massa träffar eller är det bara skit som är bortfiltrerat? Gaaah the dude tankar 2pac, det måste vara Cortez som har 2 account, daamn we are doomed. :'( Eller, sökte på 2pac iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag är Active, har dock inte skrivit in mitt IP men det verkade inte behövas. Mitt IP byts varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla babblar om att skriva in sitt IP, men jag har aldrig haft det inskrivet och det har alltid funkat, och jag kör active. Och angående sökningen The Dude gjort: Way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla babblar om att skriva in sitt IP, men jag har aldrig haft det inskrivet och det har alltid funkat, och jag kör active. Och angående sökningen The Dude gjort: Way to go! Men filtreras 75% av resultaten bort för dig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men filtreras 75% av resultaten bort för dig också? Inte som jag märkt? Jag kör oDC++ dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ah det var att "only users with free slots" var ikryssat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts