Jump to content

Bitlord

felshoe
 Share

Recommended Posts

AdamZZ: Inte för att jag vet vad Bitlord är men jag antar att det är ett fildelningsprogram och det bryter inte mot forumets regler att diskutera om fildelningsprogram, däremot bryter man mot reglerna om man pratar om att ladda ner upphovsrättsskyddade filer. Fast nu frågade han om hur man använder det bara.

OnT: Jag vet tyvärr inte ett dyft om Bitlord så jag kan inte hjälpa dig.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att inneha fildelningsprogram är inte olagligt.

Store företag använder t,ex. Direct Connect för att skicka filer fram och tillbaka till varandra, via nätverket.

Det börjar bli olagligt när man laddar ner upphovsrättskyddat material.

Kyrkmusik vet jag dock inte om det är lagligt eller ej (w00t)

Tanka ner en .torrent, sen öppnar du den så ska BitLord öppnas.

Det står även vilka filer .torrent-paketet innehållet och du kan själv välja vilka du vill få ner på hårddisken

Happy Kyrkmusik-tankning!

EDIT:

@FelSko; Antagligen samma sak som "hittar i en buske" ;)

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu, 2fb är ju en klass i Pakistanska moskeér... Och "läs baklänges" är en låt...

tror jag...

Och dom har släppt den gratis...

hrrrm....

Men det är bara att ladda ner torrenten, välj öppna när färdigt, Välj vart du vill spara och nedladdningen ska börja...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan hjälp han, så ni kan ju sluta prata om saker som man riskerar att få en varning för. Skulle ju vara lämpligt om någon kunde låsa denna, tycker det börjar strida lite mot reglerna om man säger som qouad_Gta ovanför mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaså.. :shifty: . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering >_<

Varför rota i buskar efter 2fb?

Du måste kirra CD-key för att kunna lira på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...