felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nu har jag laddat ner bitlord och undrar bara, Hur använder man det? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Warez? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Warez??? Han ska ladda ner sin familj kyrkmusik för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) AdamZZ: Inte för att jag vet vad Bitlord är men jag antar att det är ett fildelningsprogram och det bryter inte mot forumets regler att diskutera om fildelningsprogram, däremot bryter man mot reglerna om man pratar om att ladda ner upphovsrättsskyddade filer. Fast nu frågade han om hur man använder det bara. OnT: Jag vet tyvärr inte ett dyft om Bitlord så jag kan inte hjälpa dig. Redigerad 5 juli, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nu har jag laddat ner bitlord och undrar bara, Hur använder man det? :"> Installerar -> laddar ner en torrent -> dubbelklickar/högerklicka - öppna med... -> voila...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Låt programmet ligga så länge. Hitta sedan den fullt lagliga .torrent-filen med kyrkmusiken du skulle ha och öppna filen. Då borde torrenten läggas till i BitLord automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Låt programmet ligga så länge. Hitta sedan den fullt lagliga .torrent-filen med kyrkmusiken du skulle ha och öppna filen. Då borde torrenten läggas till i BitLord automatiskt. Kyrkmusik ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Att inneha fildelningsprogram är inte olagligt. Store företag använder t,ex. Direct Connect för att skicka filer fram och tillbaka till varandra, via nätverket. Det börjar bli olagligt när man laddar ner upphovsrättskyddat material. Kyrkmusik vet jag dock inte om det är lagligt eller ej Tanka ner en .torrent, sen öppnar du den så ska BitLord öppnas. Det står även vilka filer .torrent-paketet innehållet och du kan själv välja vilka du vill få ner på hårddisken Happy Kyrkmusik-tankning! EDIT: @FelSko; Antagligen samma sak som "hittar i en buske" Redigerad 5 juli, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kyrkmusik ? Inget warezsnack du vet, *hint, hint* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaaså.. . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaaså.. . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering Hitta en torrent, duh. yabetarip... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaaså.. . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering Nu är du ute på djupt vatten, det är upphovsrättsskyddat och vi kan inte tipsa dig om det. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaaså.. . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering *host* http://www.gewgle.com *host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nu är du ute på djupt vatten, det är upphovsrättsskyddat och vi kan inte tipsa dig om det. Sorry. Funny närmar sig "Låst" och "Varning"s knappen, han måste bara känna efter vad han tänder på mest idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Kom igen nu, 2fb är ju en klass i Pakistanska moskeér... Och "läs baklänges" är en låt... tror jag... Och dom har släppt den gratis... hrrrm.... Men det är bara att ladda ner torrenten, välj öppna när färdigt, Välj vart du vill spara och nedladdningen ska börja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Använd Direct Connect istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tror att Piratebay.org ska ha en massa kyrkmusik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag har redan hjälp han, så ni kan ju sluta prata om saker som man riskerar att få en varning för. Skulle ju vara lämpligt om någon kunde låsa denna, tycker det börjar strida lite mot reglerna om man säger som qouad_Gta ovanför mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag tror att **********.***** ska ha en massa kyrkmusik. Där går gränsen för lagligt och olagligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jaaså.. . Så om jag vill ladda ner t.ex 2fb *HrmläsbaklängesHrrm*, hur gör man dåå ? asså ursäkta min oallmänbildning inom datorisering Varför rota i buskar efter 2fb? Du måste kirra CD-key för att kunna lira på nätet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts