Hitman_in_north Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hur kan man hitta flyttade filer som flyttades när man gör en systemåterställning!jag fick ju ording på lan problemet men massa nerladdade filer försvann såsom nero och denonator 40.09. jag kollade alldrig listan som komm fram när man hadde återställt datorn..kan man hitta den listan nånstans eller??det går ju inte häller att söka efter filerna!kan nån här hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 vetefan..... Använd Linux istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Systemåterställning rör inte ens egna filer, mail och sånt men om du har installerat nåt program den senaste tiden tas det bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 använd sökfunktionen (Start->Sök) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ja men om det inte ska tabort filer så varför försvann det filer då??mitt 3dmark installation program försvann ju ochså!! men är det ingen som vet vad listan heter eller om den finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Men ta återställ systemåterställning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 gjorde det men nu försvann ju nätverket igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts