Sniper Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) SPOILER! På Racing Tournaments, lite längre fram i spelet kan man , precis när racet startat, kliva ur bilen och spränga sina motståndares bilar. och sen köra vidare Redigerad 6 juli, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Idde Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skulle bli väldigt glad om nån av er vänliga själar här skulle kunna hjälpa mig med flygplans-skolan som man måste göra åt Toreno. Jag har fastnat totalt där . Tack på förhand!!GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 tips kämpa på med flyg skolan så vinnerdu till sist! du blir bättre och bättre och bättre för varje försök. tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts