jockma Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Flygplansskolan är omöjlig, finns det något fusk som gör att man klarar den? I övrigt måste jag säga att skolorna är onödiga som bara den, ska dom va med ska dom iaf inte ha något med storyn att göra (är väl bara flygplansskolan som det e så med?). Så att man fastnar pga. det, det hör fan inte spelet till att plugga. Nu kommer det ju iofs åtminstone ett flygplansuppdrag efter att man klarat skolan, sant? Men dumt att inte ta med skolorna ö.h.t, iaf inte så dom e uppdrags- och storyrelaterade som sagt... suck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Bilskolan är väl också storyrelaterad? Angående flygskolan är det bara att träna, svårt i början, sen är det aslätt. Kommer ihåg på ps2, blev galen nästan, det tog ett tag, sen körde jag det som ett proffs. Ett vanligt fel är att glömma att fälla upp hjulen, de tynger ner planet ganska ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Flygskolan är skitenkel. om det är på pc kan du ju slänga upp din savefil. så länge du sparat riktigt nära. hata folk som vill ha hjälp me nått uppdrag så har dom sparat på andra sidan san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Om du klarar guld i 2 av min bilskola så klarar jag din flygskola! Jag tycker flyg är lättare än bilskolanGTASAsf8.b Redigerad 5 juli, 2005 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hur märker man att ens driving skill är full egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det kommer upp en lapp där det står att den har nått max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det kommer upp en lapp där det står att den har nått max Ja men asså blir det någon skillnad när man kör typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Impaler Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Flygskolan är skitenkel. om det är på pc kan du ju slänga upp din savefil. så länge du sparat riktigt nära. hata folk som vill ha hjälp me nått uppdrag så har dom sparat på andra sidan san andreas Du får gärna hjälpa mig om du vill. Är på flygskolans tredje uppdrag och har sparat vid samma plats. Jätteschysst om du orkar göra det... Slänger upp save-filen... GTASAsf1.b Redigerad 5 juli, 2005 av Impaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja men asså blir det någon skillnad när man kör typ? Tror bilen får bättre väggrepp då, det är det ända jag kan tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockma Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Flygskolan är skitenkel. om det är på pc kan du ju slänga upp din savefil. så länge du sparat riktigt nära. hata folk som vill ha hjälp me nått uppdrag så har dom sparat på andra sidan san andreas Det vore jävligt schysst... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/GTASAsf1.zip Laddade upp den som zip-fil, hoppas att det funkar. Det gick inte med B-fil på silentwhisper. Tack Det är sparat precis vid flygskolan Redigerad 6 juli, 2005 av jockma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du får gärna hjälpa mig om du vill. Är på flygskolans tredje uppdrag och har sparat vid samma plats. Jätteschysst om du orkar göra det... Slänger upp save-filen... Ska du ha hjälp med flygskolan bara asså inte så du får guld och sånt... Sen ska jag klara uppdragen på flygskolan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockma Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ska du ha hjälp med flygskolan bara asså inte så du får guld och sånt... Sen ska jag klara uppdragen på flygskolan med? Guld i alla behövs inte, bara klara skiten Uppdraget som följer vill jag gärna försöka på själv, så gör bara själva skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Det kallas övning ger färdighet. Jag tror inte att det är tänkt att det ska vara superlätt. Lite umaning ska det ju vara eller hur? Mitt tips är att nöta till du klarar det. Redigerad 6 juli, 2005 av Infinite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Här är din fil jockma.GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Impaler här är din save fil.GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Impaler Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tack!! Strålande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockma Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tack som fan antflaxx Flygplansuppdragen som kommer efteråt, måste man klara dom för att klara storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja det måste man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 På driving school..måste man bli tillsammans med den där tjejen för att få igång den? måste man klara av den skolan för att komma vidare i spelet senare?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tror bilen får bättre väggrepp då, det är det ända jag kan tänka mig Ok , thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts