Hades Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har kommit till Venturas och börjat göra uppdrag i Caligulas P och TFD men D.S. har inte öppnat varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 D.S öppnas när du har klarat Caligulas, tror jag. Jag kunde iaf vara där då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag drog dit efter jag klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag vill ju ha kläderna så fort som möjligt enliget en guidxe jag läste skulle man få affärn när man kom till staden i storyn vilket jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) D.S öppnas när du har klarat Caligulas, tror jag. Jag kunde iaf vara där då... Öppnas inte Didier Sachs när man klarat uppdraget "A Home in the Hills" (som för övrigt inte är ett uppdrag man får på Caligula's utan som man får när man kommit tillbaka till Los Santos)? Redigerad 5 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du får gärna säga vilka, jag bryr mig inte om vad och när det spelas. Jag vill bara veta när jag får kläderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du får gärna säga vilka, jag bryr mig inte om vad och när det spelas. Jag vill bara veta när jag får kläderna! Kolla vad CurunirOfValinor skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Va inte så ivrig! vi ska nog komma på när man får dom lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts