s_class Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tja! Jag prova lägga in neon lyset under bilen ifrån VC till SA, det funka perfekt ngr dar, men inte längre. Jag har ominstallerat allt som går men får det inte och funka. Hjälp mig vad är det för fel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du har ett problem enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du har ett problem enligt mig. Lol... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Pröva med att avinstallera San Andreas och sedan gå in i mappen Program\Rockstar Games\ Och ta sedan bort hela GTA San Andreas mappen PS: Starta om datorn efter du har avinstallerat spelet , fråga inte varför bara gör det (Brukar Hjälpa). Hoppas det ska funka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
s_class Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nu funkar det, jag körde ett uppdrag och sen funka det?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Värdelös titel. Skärpning. Och ditt problem är löst. Bättre titel nästa gång. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts