holymakaroni Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Mitt datorljud funkar inte och det är inte fel på högtalarna för det funkar om jag kopplar in det i dom stora uttagen på framsidan om jag har en slags adapter men den har gått sönder nu Men det ska ju funka att koppla in högtalarna där bak men det är knäpptyst! jag har felsökt som fan men jag hittar inte felet. jag har installerat om ljudkortet o grejjer men de en helt dött. nån som har något förslag på vad det skulle kuna var för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har du sänkt ljudet i datorn?du vet i högra hörnet där nere på rutan(där klockan är)så finns en liten ikon som heter volym. Har du kanske sänkt ljudet där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Självklart har jag kollat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Har du installerat om windows eller nått? för mitt ljud försvann då men jag tankade en fil från "Realtek" vid namn "wdm_a368" och efter att ajg installerat allt så funkade ljudet återigen utmärkt. Problem med att hitta filen så kan du addamig på msn såskickar jag den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ajaj, hände så för mig... köpt nytt ljudkort funkar skeeeet bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ljudkortet sitter kanske löst, kolla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eller så är drivrutirna skrutt. Eller bortsopade på nåt sätt. Prova att tanka nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Drivrutinerna är det inget fel på iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ljudkortet sitter kanske löst, kolla det! Ja kolla det! Så har det hänt mig 3-4 gånger. Så öppnar man bara burken och trycker fast ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts