Kaboom Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag är säker på att spelet efter Liberty City Stories till PSPn kommer att heta Vice City Stories. Försök att komma på varför jag tycker att den teorin låter logisk. Redigerad 5 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ehm vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag vet!!! Du tänker så efter som att liberty city kommer före vice city och darför släpps liberty city stories före vice City stories om det kommer något sådant och kanske sedan San andreas Stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag vet!!! Du tänker så efter som att liberty city kommer före vice city och darför släpps liberty city stories före vice City stories om det kommer något sådant och kanske sedan San andreas Stories Ungefär, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Skulle inte förvåna mig. Rockstar verkar ju inte ha nån fantasi. Efter det blir det väl liberty city stories 2, vice city stories 2 och san andreas stories 2 Redigerad 6 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tror de får dela upp San Andreas då för det verkar lite för stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Skulle inte förvåna mig. Rockstar verkar ju inte ha nån fantasi. Efter det blir det väl liberty city stories 2, vice city stories 2 och san andreas stories 2 Dem har faktiskt en otroligt bra fantasi enligt mig. Hmm, jag hoppas att man får spela som Diaz 1978 eller någonting när han tar över skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Hade varit kul om det hade kommit något GTA-spel där man får vara Catalina (typ innan hon träffar Carl eller under perioden mellan då hon lämnar Carl och då hon förråder (heter det så? ) Claude under bankrånet i början av GTA 3). Redigerad 8 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hade varit kul att spela som Salvatore också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Rockstar verkar ju inte ha nån fantasi. Tycker du ska ta en stund och spela om gta spelen, då kanske du lägger märke till hur mycket fantasi dem har.. tänk alla reklamer till spelen som dem gör. detaljer och roliga saker, komentarer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tror de får dela upp San Andreas då för det verkar lite för stort. Hmm..jag tror inte att SA e för stort för PSP..dom väntar ju alltid med dom större till sist.. ser du inte mönstert?? GTA:LC GTA:VC GTASA där e spelen mer eller mindre större..på vice city så tyckte inte jag att själva Spel-ytan va stor men man kunde ju göra mycke mer än på 3an!! och efter VC så tog dom större steg än man kunnat ana..SA..6x större.. så det kan bli så på PSP med!! men att det inte kommer förrens precis innan dom släpper...PSP 2..typ hoppas nån fattade vad jag menade ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Velocity Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hmm..jag tror inte att SA e för stort för PSP..dom väntar ju alltid med dom större till sist.. ser du inte mönstert?? GTA:LC GTA:VC GTASA där e spelen mer eller mindre större..på vice city så tyckte inte jag att själva Spel-ytan va stor men man kunde ju göra mycke mer än på 3an!! och efter VC så tog dom större steg än man kunnat ana..SA..6x större.. så det kan bli så på PSP med!! men att det inte kommer förrens precis innan dom släpper...PSP 2..typ hoppas nån fattade vad jag menade ?! Jo, det är för stort, och därmed så delar de upp spelet i fler skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men vem trodde att ett spel som SA (som är ca 12 ggr större än trean?) skulle vara möjligt när trean kom ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Men vem trodde att ett spel som SA (som är ca 12 ggr större än trean?) skulle vara möjligt när trean kom ut? 12 ggr större? Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kommer lägga ner gta nu ska börja spela saints row Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Kommer lägga ner gta nu ska börja spela saints row Intresseklubben antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 12 ggr större? Skulle inte tro det. Jag vet inte, men Vice City är väl dubbelt så stort, och San Andreas är 6 ggr större än Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts