Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null vote: Vet inte riktigt, det beror på hur den ser ut? Finns det planer på att införa det eller? Har stått om att man kanske ska införa det i Aftonbladet, men hur sant kan det vara?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Nej aldrig livet jag kommer använda det.. Så vill man ju att tjejerna ska ha fina klädder så man kan kolla.. då blir ju allt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hell no. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) För mig gör det inget om tjejer har skoluniform xP. Såg en väldigt söt tjej i 14-15 års åldern i Skottland, Jedingburgh tror jag.. iaf. Oj.. tur att man har tonat visir på hjälmen xP. Så kan man titta lite Redigerad 5 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker det vore helt sjukt, vad är vitsen? Jag vill inte gå omkring som en jävla... ja, nånting. Jag skulle antagligen vägra en hel del. Men seriöst, det är en väldigt dålig idé... Finns inte något som helst positivt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej jag går inte i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kolla asså party värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Man mister hela sin stil och personlighet i skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fuck nah! Isf skulle jag tvinga på lärarna läraruniformer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Man mister hela sin stil och personlighet i skiten... OM det införs sånt där skit tänker jag sy på massa olika tyglappar. typ Fuck u , People = shit, slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan heller att dom ska, ser ingen anledning till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 OM det införs sånt där skit tänker jag sy på massa olika tyglappar. typ Fuck u , People = shit, slipknot Du var mig en häftig grabb du! vote: nej, vissa är fattiga och vissa är rika så är det bara ska alla köra i en volvo 244 för att inte andra ska bli avis? ska alla bo i exakt likadana hus för att inte andra ska bli mobbade? på samma gång kan vi ju ta o rensa alla hemlösa o sätta dom på en flotte också? istället för att försöka få alla att känna sig lika värdiga kan vi väl försöka att göra välfärden mer jämn i sverige? fråga inte hur det ska gå till men det är en bättre idé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 .vote: Jag går inte i skola. alt. vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skulle va skitbra ju. Skulle elda upp min och gå med mina vanliga kläder varje dag. Och skulle därmed bli utslängd från skolan varenda dag med. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag skiter fullständigt i dom där uniformerna, kmr inte sätta på mig någon iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Läste nånstans att dom vill införa de där för att det är för mycket märkeskläder eller nått om det är så borde inte folk som jag (som klär sig i mörka jeans och en hårdrockströja) ha skoluniform W00rd (eller hur det nu stavas ) Då klär vi oss lika Vote:nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fan heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Meningen skulle väl vara att det inte ska finnas nån "tönt" som inte har dom dyraste och cooooolaste nya märkeskläderna, utan alla har likadana kläder. Vem ska jag reta då, mitt liv går ut på att reta NK-nördar spreinger runt i sin J.Lindberg, ta inte bort det nöjet plix Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: ja för fan! Fast ingen uniform för gymnasie elever.... Alla ser lika fula ut då behöver man inte reta någon för att han/hon är ful på så sätt utrotas mobbning...AMEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: ja för fan! Fast ingen uniform för gymnasie elever.... Alla ser lika fula ut då behöver man inte reta någon för att han/hon är ful på så sätt utrotas mobbning...AMEN! Det går inte å utrota mobbning lika sant som att GTA är bra xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts