Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 No,no, hell no!!! Ska fan inte bära någon ful skoluniform med tajta byxhängslen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Bryr mig inte. Ärligt talat så skiter jag i vad jag klär mig i, bara det är skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null Vote Kanske... Om tjejerna får korta kjolar går jag med på det. Haha w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Hell no! ( Nej! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 NEVER! I så fall måste tjejerna ha så korta kjolar att man nästan ser underkanten på trosorna... Nä, men seriöst... ALDRIG I LIVET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 I så fall måste tjejerna ha så korta kjolar att man nästan ser underkanten på trosorna... Mmm, eller hela trosorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag vill absolut inte ha nån jävla skoluniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null vote: Vet inte riktigt, det beror på hur den ser ut? Finns det planer på att införa det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: nej. Hade de gjort det hade jag verkligen skitigt i skolan , finns redan så många anledningar att göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Nej Även om det infördes så skulle jag fortfarande gå i mina vanliga kläder, vad ska de göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote; Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 No muhfukkin way! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Vote: Nej Även om det infördes så skulle jag fortfarande gå i mina vanliga kläder, vad ska de göra åt det? Relegera dig antagligen för att du bryter mot skolans regler upprepade gånger och du vägrar att lyssna på dom. Eller koppla in SOC. Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Som Okka sa: Barn kommer alltid hitta saker att mobba varandra för. Ändra barn till människor. Det finns alltid NÅT. Varesig det är att man inte har knutit skorna till vad som helst. Jag, personligen bryr mig inte. Sålänge den är svart. Eller icke vit eller nån annan färg. Svart eller mörkblå. Väldigt mörkblå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ehm, det är inte meningen att man ska ha roligt i skolan. Det är meningen att ungarna ska lära sig nåt. Sådär sa min mellanstadielärare också och såhär i efterhand har jag kommit på vilket jävla as hon var. Det tyckte jag iofs då också men av andra anledningar. Jag är helt övertygad om att man lär sig bättre och mer om man samtidigt har roligt! Edit: Jag skulle aldig acceptera att sätta mig i nån jävla facsistuniform där alla är likadana. Men det skulle aldrig gå att geomföra på en statlig skola i Sverige (eller?) Redigerad 5 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Nej. Onödigt, dyrt och saknar syfte helt och fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag är helt övertygad om att man lär sig bättre och mer om man samtidigt har roligt! Säkert, men sen när är allt i livet roligt? För att inte säga rättvist? Jag tycker det är roligt att ha en bra utbildning. Shit, nu låter jag ju som en gammal kärring... Får lägga ner det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej. Tvångs saker är skit. Om politikerna tycker att det är så jädrans roligt kan dem väl ha på sig det själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men jag har hört rykten om att Fynnylin ska ha en skoluniform på sig när han går till skolan. Vet dock inte om det är sant. Stämmer bra. Den är en tyst protest mot ett eventuellt införande av skoluniform. Vote: Nej. Ungar är ungar, tror någon att skoluniformer hindrar mobbing så...ehm...tror dom fel. Mobbing ska självklart bestraffas, men inte kollektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts