Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vad tycker ni? Har länge fruktat att Sverige ska skaffa skoluniform i skolor. Jag står för Starkt Nej. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 NEj, tycker inte man ska behöva ha tvångsklädsel på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null Vote Kanske... Om tjejerna får korta kjolar går jag med på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null Vote Kanske... Om tjejerna får korta kjolar går jag med på det. Det har dem ju iaf, så vad klagar du över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Om nån blir mobbad i en klass, så borde den klassen straffas med att bära skoluniform tills ingen är mobbad i klassen. Skulle kunna minska mobbningen, och lära skitungar att följa regler. Annars finner jag ingen anledning att det ska vara skoluniform. Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Nej Men jag har hört rykten om att Fynnylin ska ha en skoluniform på sig när han går till skolan. Vet dock inte om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja! Använd skoluniform! Mer regler för i helvete! Barnen ska inte ha roligt i skolan, dom ska plågas! Vem bryr sig om lärningen? Roligare att se dom grina! ironiskt... Meningen skulle väl vara att det inte ska finnas nån "tönt" som inte har dom dyraste och cooooolaste nya märkeskläderna, utan alla har likadana kläder. Fast jag skulle aldrig ta på mig det. vote: nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Ja, fatta vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Läste nånstans att dom vill införa de där för att det är för mycket märkeskläder eller nått om det är så borde inte folk som jag (som klär sig i mörka jeans och en hårdrockströja) ha skoluniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja! Använd skoluniform! Mer regler för i helvete! Barnen ska inte ha roligt i skolan, dom ska plågas! Vem bryr sig om lärningen? Roligare att se dom grina! Ehm, det är inte meningen att man ska ha roligt i skolan. Det är meningen att ungarna ska lära sig nåt. Ja, ni läste rätt. Ni är alla ungar(ni som inte fyllt 18 d.v.s...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ehm, det är inte meningen att man ska ha roligt i skolan. Det är meningen att ungarna ska lära sig nåt. Ja, ni läste rätt. Ni är alla ungar(ni som inte fyllt 18 d.v.s...) W0rd... Cortez: Birthday: 31 August 1988 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 W0rd... Cortez: Birthday: 31 August 1988 Ja, jag är också det. Har aldrig påstått nåt annat. Syftar på alla som kallar sig vuxna, och att andra ska växa upp, duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ja, jag är också det. Har aldrig påstått nåt annat. Syftar på alla som kallar sig vuxna, och att andra ska växa upp, duuh. Det låter som Funnylin... faktist. Orkar inte citera alla trådar han skrivit i om att någon ska växa upp. Äditt: Men innerst inne diggar jag honom. Redigerad 5 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ehm, det är inte meningen att man ska ha roligt i skolan. Det är meningen att ungarna ska lära sig nåt. Ja, ni läste rätt. Ni är alla ungar(ni som inte fyllt 18 d.v.s...) Har jag sagt något annat? svar: ja. Men se till att notera "ironiskt..." längre ner på posten... Förresten, du fyller år en dag efter mig! Redigerad 5 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Personligen bryr jag mig inte, jag tycker att det (personligen) skulle vara ganska trevligt/fint osv. Inget mig emot, med andra ord...men frågan är - vad ska man ha skoluniform för? För att barnen inte ska ha märkeskläder så dom som inte har råd inte blir mobbade/sedda som töntar? Tyvärr går inte mobbning att stoppas, och absolut inte om man inför gemensam klädsel. For FUCK SAKE barn kommer alltid på saker att mobba andra för... Med andra ord - det finns ingen anledning! Någonting som taler emot det är att man förlorar ett sätt att uttrycka sig, vara sig själv, skapa en personlighet. Voterar NEJ, men jag - personligen - skulle inte ha något emot det. Jag går gärna omkring med kavaj, skjortor, piké etc (mycket pga att det är vad jag i vanliga fall går omkring i =)) Redigerad 5 juli, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skönt å höra att ni är emot skoluniform, var på resa till skottland/england föra några veckor sen. Det var exakt som på film xP, ungarna gick runt me skoluniform å det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej... Fick du den här iden från pollen vid Olinda videon eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej... Fick du den här iden från pollen vid Olinda videon eller? Va?. Nej, har länge funderat på å fixa en sån här poll. Fast har inte haft ork å söka om det råkar ha funnits nån annan, såg en, fast där hade senaste inlägget vart 16 oktober 2004, å det var inte Sverige det handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts