armin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 varför handlar allting om liberty city. Tommy kom ifrån LC och det gjorde Carl också. Och hon galna tjejen som jag inte kommer ihåg namnet på skule också till Liberty city. och CJ,s tjej Denis gnäller också om att hon vill till LC. Va F**n. Liberty City Är väl ändå inte så rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har hört två av mina tjejer säga det... "We should go to Liberty City some time" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 varför handlar allting om liberty city. Tommy kom ifrån LC och det gjorde Carl också. Och hon galna tjejen som jag inte kommer ihåg namnet på skule också till Liberty city. och CJ,s tjej Denis gnäller också om att hon vill till LC. Va F**n. Liberty City Är väl ändå inte så rolig. Vadå Libery City är gangster staden #1. Det är klart många vill dit/kommer därifrån/hänger där. Vad har du mot LC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Om LC ska komma tillbaka igen så vill jag att det ska vara ljusare. Okej för mörker för maffiakänsla, men i GTA3 var det överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har för mig att Rockstars favoritstad är Liberty City, huvudkontoret ligger ju där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sen så är det väl för att GTA 3 trilogin börjar med GTA3 och resten är lite historia bakom vad som hände tidigare, och varför si och så är som det är i GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 varför handlar allting om liberty city. Tommy kom ifrån LC och det gjorde Carl också. Och hon galna tjejen som jag inte kommer ihåg namnet på skule också till Liberty city. och CJ,s tjej Denis gnäller också om att hon vill till LC. Va F**n. Liberty City Är väl ändå inte så rolig. Jag har också tänkt på det faktiskt. Nej, rolig är den inte. Så mörk, tråkig och knappt några hus att gå in i. Men egentligen så är den väl den mest typiska gta staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Va? Älskar inte alla LC? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men i VC fanns ju bara en stad som dom hittat på, dom hade ju inte kommit på SA än och i SA så fanns bara VC och LC, och det är mer troligt att han drog till LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sorry men: va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men i VC fanns ju bara en stad som dom hittat på, dom hade ju inte kommit på SA än och i SA så fanns bara VC och LC, och det är mer troligt att han drog till LC Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men i VC fanns ju bara en stad som dom hittat på, dom hade ju inte kommit på SA än och i SA så fanns bara VC och LC, och det är mer troligt att han drog till LC Jo, dom hade kommit på alla städerna. För både LC, VC och SA fanns ju med i det första gta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Liberty City är ju helt klart den bästa staden! Skulle vilja att Rockstar har den igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 SA är den bästa staden i både 1an och av VC LC SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Love Liberty City! Som sagt den typiska GTA-staden med New York City-känsla. Med mörka gränder, vanligt folk låser in sig efter klockan sex på kvällen. Män i långa mörka rockar går omkring om de regniga nätterna. Ja, ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Liberty är den skönaste staden av alla! Hoppas nästa blir med alla 5 städerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Asså det känns som om vi börjar gå lite offtopic... Men jag kan inte rätta upp topicen måste säga en sak San Andreas är roligast med öde öken och mörka skogar . (dom skulle kunna ha mer skog och öken mer öde där det inte bor många och inga vägar går) Sen kommer Liberty City, sen sist Vice City. Man känner sig så hemma i Portland, första ön i GTA 3. Vice City är ju så liten... Mindre än Liberty City?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 LC är lätt den skönaste staden, men det är för mörkt och dystert... Någon gång i framtiden skulle jag vilja se en remake av LC där det är ljusare och skönare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det är ju rätt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) varför handlar allting om liberty city. Tommy kom ifrån LC och det gjorde Carl också. Och hon galna tjejen som jag inte kommer ihåg namnet på skule också till Liberty city. och CJ,s tjej Denis gnäller också om att hon vill till LC. Va F**n. Liberty City Är väl ändå inte så rolig. Catalina eller hur det nu stav åker ju ditt med huvudpersonen i GTA3 Redigerad 7 juli, 2005 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts