VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ja. Då tänkte jag starta en tråd där allt snack om Byske Bastards håller hus... Med tillhörand poll. Själv tycker jag dom äger... Vad skulle man kunna säga... "Norrlands egna Jackass-gäng" eller kanske tillochmed "Sveriges egna Jackass-gäng" Redigerad 5 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja. Då tänkte jag starta en tråd där allt snack om Byska Bastards håller hus... Med tillhörand poll. Själv tycker jag dom äger... Vad skulle man kunna säga... "Norrlands egna Jackass-gäng" eller kanske tillochmed "Sveriges egna Jackass-gäng" "Norrlands"?, Nu blev jag intresserad, vad pratar vi om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 "Norrlands"?, Nu blev jag intresserad, vad pratar vi om? Jo Byske är en liten by i norrland vad jag vet... Jag har en 48 minuters film här på datorn 548 mb så fråga om den på msn om ni vill se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jo Byske är en liten by i norrland vad jag vet... Jag har en 48 minuters film här på datorn 548 mb så fråga om den på msn om ni vill se Skicka xP. Aldrig hört talas om Byske å jag har bott i Norrbotten i snart 13 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) ??? ??? http://www.swedishrednecks.com/ Redigerad 5 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Vilka är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Skicka xP. Aldrig hört talas om Byske å jag har bott i Norrbotten i snart 13 år. Du är inte online? EDIt: Föresten ni behöver ju inte vota vilka är.. Jag kan ju skicka er en film... Jag kan skicka 4 minuters klippet så går det snabbare Redigerad 5 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du är inte online? EDIt: Föresten ni behöver ju inte vota vilka är.. Jag kan ju skicka er en film... Jag kan skicka 4 minuters klippet så går det snabbare Ladda upp? Jag kan inte logga in på MSN nu, får ta det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vart ska jag ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 MEN VEM FAN VILL HA EN FILM PÅ 550 MB ÖVER MSN!? kommer ju ta åratal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag kunde inte ladda upp 4 minuters klippet på rapidshare och ingen säger att du måste... Varför kan du inte logga in nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag kunde inte ladda upp 4 minuters klippet på rapidshare och ingen säger att du måste... Varför kan du inte logga in nu 1. Är på farsans inloggning, han blir tokig om man har loggat in på MSN via hans . 2. Ska fortsätta spela GTAIII. 3. Fastnar vid MSN då, å då blir en vän till mig tokig om jag inte svarar på SMS xP. Ärdit: 4. Måste gå på dass å göra behov xP Redigerad 5 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Votade som majoriteten gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Byske är ingen by, mera ett litet samhälle skulle man väl kunna säga.. Jag har bott där en gång för längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: WTF Is... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ok var ska jag ladda upp`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: vilka? Aaargh... Vart ska jag ladda upp detta kommer ju ingen vart... 4 minuters film hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Aaargh... Vart ska jag ladda upp detta kommer ju ingen vart... 4 minuters film hmm Ingen aning, testa Gååkla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Vote: Vilka är Byske Bastards? Redigerad 5 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts