Hew Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Brukar inte kolla på nån av dem, brukade dock se Sen kväll med Luuk när den gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Conan for the win...brukar vara det sista jag ser innan jag går å lägger mig på vardagar, har vart det i kanske 3 års tid...händer att jag ser på dom andra ibland, men dom kommer aldrig bli bättre än Conan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote : Conan ó Brien Exakt bakom : jay leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jay Leno for the shizzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Inget av dom. Har aldrig sett dom och tittar inte på såna program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tycker att Talk Shows är rättså töligt att se på men om jag tittar på nått så skulle det vara Conan O' Brien 1# Conan O' Brien, lite barnslig men endå rättså okay. 2# David Letterman, gammal och tråkig 3# Jay Leno, tråkiga skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Conan är klart bäst....konstig och inte så långa monologer Det ända roliga med Jay leno är när han snackar me dumma amerikaner på stan.. Har inte kollat mö på David Letterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Conan Is The Best Of The Best. Conan Is Very Good And Very Funny. Conan Likes The Who. Redigerad 8 juli, 2005 av Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Conan ó Brien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jay Leno är Håller högst standard... Men Conan O'Brien har Triumph the comic insult dog och när han är med så är Conan O'Brien ljusår bättre än Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vote: Conan ó Brien Alltid lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 David Letterman är så tråkig. tror man måste vara lite äldre för att fatta hans skämt. Conan ó Brien har jag inte sätt så mycket men det lilla jag har sätt va inte så kul. Jay Leno är rolig med sinna rubriker som han läser upp t.ex eller han intervjuar (jag vet att det inte stavas så) dumma amrikaner. voté. Jay Leno show Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Conan lätt... han får en 10a Leno får.. öh... 7a o Letterman får en 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts