Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vilket är bäst anser ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vilket är bäst anser ni? David Letterman, typ det enda jag sett xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla suger! Står inte ut med att kolla på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 FEl forum. Conan äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Conan äger fan mest tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Gillar både jay leno och david letterman det e bra att dom går olika tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Alla är nästan lika bra... Alla är bäst på sitt sett... Conan: Han har humor och är lite barnslig Jay: Han är allmänt cool och har cool frilla David: Har roliga "Bush-klipp", typ Bush försäger sig osv... Men jag votar Conan när han tar ner TV'n och man ser en stillbild på en kändis och munnen rör sig osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker egentligen inte om "tonight shows" Men Conan O´brian har fått mig att skratta många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Null Vote: Tycker om att se alla tre. xtreem: W0rd! Redigerad 9 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Conan så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 David Letterman, oh YEAH beeyotch! Pow pow!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kollade på Jay Leno show innan skolan på tisdag och fredag morgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker egentligen inte om "tonight shows" Men Conan O´brian har fått mig att skratta många gånger. "Tonight shows" är ingen genre... det är ett program - The Tonight Show with Jay Leno. Du menar antagligen talkshows... Här är min lista: 1. The Tonight Show with Jay Leno - Kanske lite för mycket Kalifornien i programmet dvs lätt och barnslig humor... men den toppar ändå! 2. Late Night with Conan O'Brien - Älskar den! Kan inte hitta fel... glad över att Conan tar över Tonight Show... 3. Late Show with David Letterman - För mycket amerikanskt med politik, mat och annat. Sist men ändå en av de bästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jay leno e de enda jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 "Tonight shows" är ingen genre... det är ett program - The Tonight Show with Jay Leno. Du menar antagligen talkshows... Har inte påstått att det är en genre heller. Vad jag menade var alla dessa amerikanska talkshows som snds på kvällarna i usa. Finns säkert en tjugo olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har bara sett David letterman, så det får bli han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Conan Och Jay är bäst, david är så tråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har inte påstått att det är en genre heller. Rätt ska vara rätt. "Tonight Show" är ju faktiskt ett program, inget samlingsnamn på flera. Conan O'Brien och Jay Leno toppar så klart, Conan är roligare, men Leno har ett någorlunda bättre program. Letterman och Jimmy Kimmel är inte fullt så bra. Dagtid ska det var Jon Stewart! *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Har inte sett någon av dem. Vote: Null Redigerad 5 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jay Leno är nog det jag har sett mest av, de andra har jag inte kollat så mycket på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts