dehex Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tjena allihopa! Eftersom jag inte riktigt gillar explosions effecten från dom sprängladdnings väskorna, så jag undrar om det finns någon som kan göra nått mycke bättre.. för efter själva smällen försvinner röken o allt direkt.. lite orealistisct.. jag vill hällst ha en stor explosion med en såkallad röksvamp, ni har säkert sätt det på filmer.. Och ljudet är också ruttet tycker jag.. Ladda ner en filmklipp här för att se exact vilken effect jag menar... http://www.pyrolight.at/Videos/Explosion3.mpg Tack ska ni ha för ert sammarbete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Villket sammarbete? Redigerad 5 juli, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hehehe tjaaa vem vet nån kanske vill hjälpa till så kan man ju alltid tacka i förväg hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Menar du moltov saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja eller tydligen alla explotioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Man kan la lägga in Vc effekten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Hmm Vice city effecter? Finns där några fetare spräng effecter, vill du visa mig vilken det är i såfall? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nä, har inte vc kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts