Suicune Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Pausa spelet och gå till "Display" och sen "Trails" och ändra till OFF Då får du bättre grafik, du kommer att gilla det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag tycker nog att grafiken blir bättre om man har trails på. synd är det att det kommer typ blodstänk på skärmen och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 grafiken blir skarpare men färgerna ändars något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag kör med Trails "OFF" tycker att det är jobbigt annars, sen bryr jag mig inte så mycket om grafik, det finns många bra gammla spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts