DaVVo Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det längsta jag har flugit är 403 sekunder... det var andra gången jag flög och det var skitkul! =) Förresten... hur lägger man in bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Det längsta jag har flugit är 403 sekunder... det var andra gången jag flög och det var skitkul! =) Förresten... hur lägger man in bilder? du trycker på IMG-knappen när du skriver ett inlägg och så skriver du in en hemsida som bilden finns på!! tex. ]http://www.gtasajten.com/forum/invboard/st.../icon10.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Över 1200s...kommer screenshot senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 31 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 men... jag har ingen hemsida... kan man skriva var den ligger i datorn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 men... jag har ingen hemsida... kan man skriva var den ligger i datorn också? nix...men ja tror att man kan lägga upp screenshots på gtasajten...sen e de la bara och ta dom sen?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 3 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 hmmm... var laddar man upp screenshots då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 hmmm... var laddar man upp screenshots då? På denna sidan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 alasterna funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 alasterna funkar inte Vilka alaster??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 där man ska lägga in screeenisen <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 http://www.hemsida.net/gta/biggrin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 där man ska lägga in screeenisen JOOOOO!!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 har knappt prövat att flyga... bara några gånger och det gick inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 asså jag blir galen för att jag lyckas inte flyga! jag trycker snabbt på dodo down knappen och sen trycker jag på upp och do flyger den högt och när nosen kommer upp så trycker jag dodo down men den bara "ramlar" ner och jag kan inte få upp det utan krachar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Samma här jag blir också galen jag trycker på down knappen tills det kommer gnisslor då släper jag och den stiger högt....sen ba far den ba ne fast jag vinklar ut den rakt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Samma här jag blir också galen jag trycker på down knappen tills det kommer gnisslor då släper jag och den stiger högt....sen ba far den ba ne fast jag vinklar ut den rakt..... Det är det ni gör fel, man ska aldrig trycka på dodo upp knappen...BARA om du ska landa!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Man jag trycker inte på dodo upp knappen jag trycker down till det gnisslar å då slepper jag osså far den up och jag bara vinklar ut den och den störtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Precis, den åker upp och så sen rakt ner i havet utan att jag rör dodo upp knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 15 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Ni måste räta ut planet innan nosen pekar uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts