Azore Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar att ta mig fram med Jetpacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Null vote (hoppar fram hahaha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Null vote (hoppar fram hahaha) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Motorcykel såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det har du rätt i men om det kommer en Admiral och en NRG-500 vilken tar du helst då? Beror helt på, jag kanske behöver en bil med plats för fyra pers just för tillfället. Då tar jag ju admiralen. Eller så kanske jag bara känner för att köra en admiral då tar jag den också. Det finns många olika anledningar till varför man väljer X eller Y. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Beror helt på, jag kanske behöver en bil med plats för fyra pers just för tillfället. Då tar jag ju admiralen. Eller så kanske jag bara känner för att köra en admiral då tar jag den också. Det finns många olika anledningar till varför man väljer X eller Y. W0RD MAH NIGGAH edit: Jag rullar fram Redigerad 12 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Motorcykel eller cykel typ. Röstade dock motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag går nästan alltid. Ska försöka gå runt hela SanAndreas nån gång. Har gjort det engång.. Skit jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
profilejohan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Motorcykel lätt ! så jävla skönt o åka snabbt på landsvägarna =) ja e precis ny i forumet också om nån undrar.. så, Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Välkommen till forumet!! Jag mig fram med min trimmade nrg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag tar mig fram med min trimmade nrg. Fast om jag inte orkar köra så använder jag teleport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Jag tar mig fram med min trimmade nrg. Fast om jag inte orkar köra så använder jag teleport Härmapa :"> Edit:SkOjA!!! Redigerad 13 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Bil.. Helst Bullet eller Infernus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 NRG-500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Cykel eller motorcykel Votade Motorcykel NRG 500 Redigerad 14 juli, 2005 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts