Egget91 Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Automobil=bil ditt nöt Tack för komplimangen Din nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote: Bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Är det någon mer än jag som tycker det är tråkigt med jetpck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Springa,Cykla e gött EdIt:Motorcykel eju goast men så lett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Flygplan, moppe eller cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Roligt att så många votar Redigerad 11 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Är det någon mer än jag som tycker det är tråkigt med jetpck Jo. Men det går nog inte göra roligare om det var det du syftade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jo. Men det går nog inte göra roligare om det var det du syftade på Jag menade bara att jetpacken är seg och tråkig Redigerad 11 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag menade bara att hetpaacken är seg och tråkig Den är väldigt tråkig, fast effektiv. Gillar nog faktist inga fordon alls, vill ha nån med action, kanske en.. öh, ett mini mini jetflyg som CJ sitter å trängs i, typ som en minibike, gärna en minibike också , Fett å köra runt i Las Venturas å ragga hookers me en minibike xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Den är väldigt tråkig, fast effektiv. Gillar nog faktist inga fordon alls, vill ha nån med action, kanske en.. öh, ett mini mini jetflyg som CJ sitter å trängs i, typ som en minibike, gärna en minibike också , Fett å köra runt i Las Venturas å ragga hookers me en minibike xP Vad e en minibike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Cykel lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 MC is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 [vote: bil [(sandking) mencyckeln e veldigt praktisk men enklasat e ju att flyga. ett tips till alla sm gillar att gasa utan stopp hitta sandkingen uppe bakon parabolen vid The big ear och helst ska den ha hydraler och om en har det så ha dom så att bilen åker upp och omkring som fan i öknen det e liten risk att du slår över med bilen då de e as kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag läser och läser och jag tror att du försöker att Sandkingen är bra på att köra upp för sandiga berg i öknen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 [vote: bil [(sandking) mencyckeln e veldigt praktisk men enklasat e ju att flyga. ett tips till alla sm gillar att gasa utan stopp hitta sandkingen uppe bakon parabolen vid The big ear och helst ska den ha hydraler och om en har det så ha dom så att bilen åker upp och omkring som fan i öknen det e liten risk att du slår över med bilen då de e as kul . Kan man ha hydralik på sankingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Brukar ta första bästa fordon som är närmast, är det inte det som var tanken med gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Brukar ta första bästa fordon som är närmast, är det inte det som var tanken med gta? Det har du rätt i men om det kommer en Admiral och en NRG-500 vilken tar du helst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det har du rätt i men om det kommer en Admiral och en NRG-500 vilken tar du helst då? Admiral... Nej,allvarligt talat,så är det motorcykel som gäller. Men ska jag långt så Flyg. Och förresten,man kan ha hydraulics på ALLA bilar vad jag vet,men Sandkingen har redan när den spawnas imellanåt... Som med lowriders! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Bil. då kan man maxxa utan att man flyger av den när man måste köra in i ett träd. Varför ska man köra in i ett träd överhuvud taget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 NRg 500 l¨ätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts