kagol Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 NRG-500 med ocrams map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Teleport. Andvänder ni action replay eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Null Vote, tar det som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 CYKEL! Cykeln tillför ju spelet enormt mycket! I staden går det dessutom snabbast att ta sej fram med cykel - man kan ju hoppa över bilar och staket! Annars när det handlar om långa transportsträckor ute på landet så är väl Sanchez ett bra val, eller att flyga förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 FCR-900/NRG-500 eller Turismo/Infernus/Slamvan/Remington. Får bli bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Beror hur långt jag ska, ska jag softa runt i en stad så åker jag NRG-500, ska jag åka långt åker jag flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Försöker köra den där Vespan men den är svårhittad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sanchez eller Mountain Bike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag går nästan alltid. Ska försöka gå runt hela SanAndreas nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MER Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Cykel såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Andvänder ni action replay eller nått? http://www.gtamods.com/index.php?ModID=476&Act=View Ingen som har sett alla filer jag laddat upp, de är ju jättebra! Ska ladda upp en trainer så man kan spawna alla bilar strax. Inget modd, en trainer alltså. Redigerad 5 juli, 2005 av Marklund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag går nästan alltid. Ska försöka gå runt hela SanAndreas nån gång. Spännande att gå runt San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vote:Flygplan/Hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Finns det en automobil? Det visste jag inte Automobil=bil ditt nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 .vote: Bil går snabbast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Null Vote: Lirar GTAIII just nu xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bil. då kan man maxxa utan att man flyger av den när man måste köra in i ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Själv gillar jag cyklar Vote: Cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts