grove Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När ja tittar på statusen så står det att los santos vagos har ett gäng område kvar. Jag har letat i flera timmar överallt i los santos men hittar ingen gult område. jag har tagit området i bayside. undrar om det finns gömda områden i sf eller Ls. snälla svara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ta ett screenshot på kartan och lägg upp det här. Redigerad 5 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det finns ett till längst upp på kartan. (inte LS utan hela kartan, upp vid båtskolan) Lite mer info, hoppas du hittar det: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21034&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Attans vad trög jag är? Jag började ta slut på områden för att slippa att försvara områdena. Men när jag tagit över det som jag trodde var alla så måste jag fortfarande försvara dem. Jag klistrar med en karta. Obs på denna ön är det de ända gäng som finns? jag ser absolut inga fler områden som jag behöver ta över. Men tar gladeligen emot all hjälp och tillrättavisningar jag kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Attans vad trög jag är? Jag började ta slut på områden för att slippa att försvara områdena. Men när jag tagit över det som jag trodde var alla så måste jag fortfarande försvara dem. Jag klistrar med en karta. Obs på denna ön är det de ända gäng som finns? jag ser absolut inga fler områden som jag behöver ta över. Men tar gladeligen emot all hjälp och tillrättavisningar jag kan få. Hahahahaah dom gula då?? VAGOS?? Aja du skall ta över de gula områderna också. Redigerad 9 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Attans vad trög jag är? Jag började ta slut på områden för att slippa att försvara områdena. Men när jag tagit över det som jag trodde var alla så måste jag fortfarande försvara dem. Jag klistrar med en karta. Obs på denna ön är det de ända gäng som finns? jag ser absolut inga fler områden som jag behöver ta över. Men tar gladeligen emot all hjälp och tillrättavisningar jag kan få. Lol. Ser du inga fler? Vad tror du det gula är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 *asg* Ni menar att de stora gula fälten är såna jag inte tagit över? Jag trodde det var de jag tagit över. sen funderade jag på dessa nere vid piren. om det var nått skumt med dem? Nej de vet jag att jag tog över, Äsch jag får testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 *asg* Ni menar att de stora gula fälten är såna jag inte tagit över? Jag trodde det var de jag tagit över. sen funderade jag på dessa nere vid piren. om det var nått skumt med dem? Nej de vet jag att jag tog över, Äsch jag får testa igen. Men då skulle du ju fått tagit över de gröna, om du trott så. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 *asg* Ni menar att de stora gula fälten är såna jag inte tagit över? Jag trodde det var de jag tagit över. sen funderade jag på dessa nere vid piren. om det var nått skumt med dem? Nej de vet jag att jag tog över, Äsch jag får testa igen. Dom gula är los santos vagos områden. Skönt att bli av med ballas asen iaf. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Sen e de ju ett vid båtskolan i LV oxo (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Nu är jag. färgblinde Örjan tillbaka *S* Funderar på vad jag missat? Lägger upp en karta på Los santos. men vad jag läst tidigare skall det finnas ett område vid båtskolan i LV. För det första ligger väl båtskolan vid Bayside marina? och för det andra finns det inga områden markerade där att ta över. Tacksam för all hjälp jag kan få Färgblinde Örjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du är färgbling, ja. Ser du inte att det är gult kvat åt öst där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 *S* Nope jag ser det inte. Kan du ge en närmare förklaring eller markera? Jag tror jag har tagit över cirkus 93% eller nått i områdena, är det då ett kvar eller. Attans. Samhället är inte anpassat för oss färgblinda Eller är det Örjan som är diskriminerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 *S* Nope jag ser det inte. Kan du ge en närmare förklaring eller markera? Jag tror jag har tagit över cirkus 93% eller nått i områdena, är det då ett kvar eller. Attans. Samhället är inte anpassat för oss färgblinda Eller är det Örjan som är diskriminerad? Titta längst till höger på din bild. Följ den uppifrån och ner tills du ser nåt gult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 http://img127.imageshack.us/img127/9296/yhjgh4io.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tackar för det tipset Vad har jag nu kvar? Ja ja ja ni är säkert jätte trötta på mig nu *S* Men jag är ändå tacksam för all hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Tackar för det tipset Vad har jag nu kvar? Ja ja ja ni är säkert jätte trötta på mig nu *S* Men jag är ändå tacksam för all hjälp Ja du har fortfarande dom där Vagos områderna kvar. Edit: Jag har märkt många konstiga frågor eller så på detta forum. Men detta slår alla rekord. Redigerad 10 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Spelar färgblinde Örjan dum kanske ? Jag vet inte :S Jag säger bara LOL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja detta bjuder jag på *S* Men jag är färgblinde örjan. och dessa områden som markerades innan i tråden har jag nu tagit över, Jag ser skillnad på färgen på övre delen men de områden tog jag över innan jag ställde frågan. Sorry för blinde Örjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts