Jump to content

Vad tycker du om Olindas nya video?

Jacker
 Share

Betygsätt videon  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dög väl. >_<

Edit: BTW alla som tycker att hon ser ful ut / spelar dåligt kan väl lägga upp en film när ni själva sjunger? Eller?

Ok då ska alla göra det. (Eftersom alla säger att hon suger)

Och vi behöver inte lägga upp något eftersom vi har rätt att kritisera henne när hon lägger ut det för allmänheten. Ja om hon nu funderar på att bli artist tycker jag hon ska sluta med en gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Texten är kass, hennes röst är kass(inte för att man får höra så mycket av den, dom har ju gjort om den), videons handling är inget av intresse heller,allt i videon bara handlar om knull och titta-på-mig rörelser. Hade nog varit bättre om hon kunde komma på något vettigt att sjunga om, och om hon hade lärt sig att sjunga också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Texten är kass, hennes röst är kass(inte för att man får höra så mycket av den, dom har ju gjort om den), videons handling är inget av intresse heller,allt i videon bara handlar om knull och titta-på-mig rörelser. Hade nog varit bättre om hon kunde komma på något vettigt att sjunga om, och om hon hade lärt sig att sjunga också.

Hoppas du fattar att hon är ful också :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor