pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det enda vettiga du sagt under din vistelse på GTAsajten? Duh NEJ. har sagt en jävla massa vettiga saker i t.ex. hårdrockstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 LoL tråd , Den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hemsk röst Hon är ful fånig text den videon sög ihjäl pungen. Hela skitet var Vote:(gissa tre gånger )Är detta ett skämt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Seriöst, hon kan inte sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det var något av det sämsta jag sett/hört i hela mitt liv, hon sjunger ju som en kratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan man inte typ skicka mail till henne så att hon får reda på hur dålig hon är hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker allt under huvude så rätt fint ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker allt under huvude så rätt fint ut . Hon har ju inte ens fake-dunkar. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Bland de sämsta jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Riktigt bra Den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: olinda? skulle funnits med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: olinda? skulle funnits med Känns väll lite onödigt med tanke på att Jacker länkade till videon i första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Känns väll lite onödigt med tanke på att Jacker länkade till videon i första inlägget Wörd xP. föresten Vicke, vem gjorde din signatur? xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Wörd xP. föresten Vicke, vem gjorde din signatur? xP EDIT: Vi tar det över PM eller logga in på msn så kan vi ta det där om du inte han se vad jag skrev här innan editen? Redigerad 5 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har inte sett videon men har hört låten och måste fråga, hur fan tänker folk egentligen? Den är ju värdelös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag har inte sett videon men har hört låten och måste fråga, hur fan tänker folk egentligen? Den är ju värdelös! Kolla min post i Dagens lol, två sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 .vote: Är det här ett skämt, eller? sånt trams.. hade hon varit så snygg som hon tror så hade väl skiten gått att se på åtminstone men nu... näää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hon har ju inte ens fake-dunkar. Orka. Måste alla tjejer ha fake pattar då Har din tjej de då om du har någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 ................... Kollade på den nyss....Fy fan alltså LOOOOOOOOOOOOL !!!!!111111oneoneoneettettett! Dags för henne att växa upp kanske från fjortis åldern. För fan, man skäms ju när man kollar på den där videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Videon var verkligen dåligt regisserad... Musiken var töntig... Texten var ungefär lika djup som den gamla progg-låten "In kommer Gösta"... Olina är äcklig... Och hon sjunger inte ens bra när hon lala:r Sammanfattningsvis: Videon är kass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts