tuck Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Finns det någon som skulle kunna hitta alla tags, snapshots å hästskor åt mig, helst utan fuskGTASAsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Varför är det så svårt att göra det själv? Tanka ner lite kartor, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Finns det någon som skulle kunna hitta alla tags, snapshots å hästskor åt mig, helst utan fusk Tror knappast att någon GILLAR det ta jetpacken man får och tanka ner lite kartor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När får man jetpacken?? jag e på Interdiction uppdraget och jag har inte fått nån jetpack än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Läs på egen risk. Spoiler. hade lite problem med att byta färg så du får scrolla ner Klara utav The Truth uppdragen (2st) när du har kommit till Las Venturas delen utav spelet. Redigerad 5 juli, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Dom har jag ju gjort för länge sen, men vart är jetpacken? jag kanske bara har missat att jag fått nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vart ligger alla gömda paketen? hört att det skulle finnas vid Golden gate bron men inte hittat nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Dom har jag ju gjort för länge sen, men vart är jetpacken? jag kanske bara har missat att jag fått nån Det finns väll någon kod så att man får Jetpack? På PS2 versionen finns det iaf. Redigerad 6 juli, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Dom har jag ju gjort för länge sen, men vart är jetpacken? jag kanske bara har missat att jag fått nån När du har kommigt tillräckligt långt in i spelet så kommer du att få Jetpacken till din flygplats i öknen! LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När du har kommigt tillräckligt långt in i spelet så kommer du att få Jetpacken till din flygplats i öknen! LV. Jäpp när man gjort *Spoiler* Black project ute på flygplatsen i öknen, där man ska in på Area 69 och sno den, sen finns den jämte ingången på flygplatsen i öknen*Spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Okej, ska fixa dom uppdragen, för jag vill inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts