Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Herregud, trodde du att CD-brännare bara var till för att bränna spel?? Meningen med brännbara skivor är att man ska kunna lagra sina filer utanför datorns hårddisk. Trångsynt jäkel det där!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 hahahahahahahahhahahahaa hur många använder skivorna til ldet då??? jag tror att disketter är effektivare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 (redigerad) hahahahahahahahhahahahaa hur många använder skivorna til ldet då??? jag tror att disketter är effektivare då! disketter effektivare... näe!!! tror inte det du!!! en diskett rymmer 1.2 megabyte medans en cd rymmer 700 megabyte... Redigerad 8 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 disketter efektivare... näe!!! tror inte det du!!! en diskett rymmer 1.2 megabyte medans en cd rymmer 700 megabyte... ...och nu när det finns DVD-brännare kan man få plats med 4,7 GB på en enda skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Om man har råd med en DVD-brännare vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Om man har råd med en DVD-brännare vill säga... Och DVD-skivorna är svindyra, ett 5-pack brännbara DVD-R kostar 700-800 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Disketter.....hehe....hur gammal är den där Carola egenteligen?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hehe... sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 disketter effektivare... näe!!! tror inte det du!!! en diskett rymmer 1.2 megabyte medans en cd rymmer 700 megabyte... Jag tror på 10 att 9 går och köper skivor för att bränna spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 sluta spamma Vadå spamma, varför ska du anklaga mig för allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Och DVD-skivorna är svindyra, ett 5-pack brännbara DVD-R kostar 700-800 kr. en dvd-r skiva av bra kvalite o märke kostar 70 kr o rw kostar typ en hundring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) en dvd-r skiva av bra kvalite o märke kostar 70 kr o rw kostar typ en hundring Jag tror inte de är av bra kvalité om dom är så billiga... Redigerad 9 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jo...kolla på clas ohlson...där har dom så billiga iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 MMORPGs (massiva multiplayer online roleplaying-games) suger, för det är så jävla dyrt å köra. oftast brukar man ju älska sånna spel så man kör, även fast det kostar multum därför tänker jag inte köpa crime online om det är en dyr månadstaxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 det går att bränna DVD på helt vanliga brännare och helt vanliga CD-RW skivor faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts