Rogis Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Vad tänker ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jepp, undrar vem på forumet som INTE tänker göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag tänk köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 kan man ju inte veta innan nån info har släppts. det kanske kostar 2000kr och är bara svart när man kör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 då kande nog R* blivit stämmda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Ja om det inte är mycket krångel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Lite onödig topic tycker ja!...Det kanske blir ett MP spel med månadskostad som största nakdel....och då tänker jag inte köpa det!..Om jag inte har bredband....då skiter jag i månadskostnaden...får betala med morsans pengar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 exakt, därför kan man ju inte säga om man ska köpa det innan man vet vad det är. fast iof så vet man ju att...det är bra....så i så fall om det är mp i san andreas så tänker ja köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 CS är världens största mp spel men konstigt att dom 9inte har ett pris i månaden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag tycker det borde finnas en röst grej där det står Nej fixar olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 ska du det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Detta e inget olagligt forum Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 CS är världens största mp spel men konstigt att dom 9inte har ett pris i månaden!! skulle inte 1.6 släppas i dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 CS är världens största mp spel men konstigt att dom 9inte har ett pris i månaden!! Har du glömt bort dess ursprung?...Glöm inte bort att det är en mod till Half-Life...inte ett spel....eller har det släppts som det???(Har bara kört det ett fåtal gånger så vet egenteligen inte så mycket om det!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 CS rules!!! och jag har testat team fortress...coolt men surt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Detta e inget olagligt forum Carolus XII rex suenica nej men jag tror inte alla på detta forum kommer köpa det.. och om det är så olagligt att ladda ner och bränna spel varför säljs bränn skivor på Ica maxi för?? ps du är fortfarande arg på mig va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 CD-R skivor är inte bara till för att bränna spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 CD-R skivor är inte bara till för att bränna spel... och vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 och vad annars? Herregud, trodde du att CD-brännare bara var till för att bränna spel?? Meningen med brännbara skivor är att man ska kunna lagra sina filer utanför datorns hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts