chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker inte att människorna har rätt å bossa över naturen hur som helst...men om jag vljer om en fluga eller en människa skulle skadas...tar jag nog flugan...för få alternativ-null vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Som ithe rock. När han brummar ner för vägen i den stulna hummern. Å väjjer för en gammal kärring å kör in i en spårvagn istället å typ 30 pers dör eller nått. nja vet inte om dom dör men dom skadas ju å nån dog säkert. film, dock. ontopic: dödar hellre djur än en människa, så länge inte människan har dödsstraff eller förkänar att dödas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vissa såna här moral frågor kan vara lite svåra att svara på men Ja, människor är mer värda. Fast det känns väl fel för alla djur att döda sina egna? T.ex en elefant skulle säkert hellre döda en männsika än en annan elefant?! O.S.V! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Knappast. Människan är en jävla parasit. Djuren är nästan mer värda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ja... majoriteten av alla djur e ju typ småkryp o sånt.. o dom e inte värda o leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Voterade NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Skjuter hellre än stor björn än en människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tycker båda är lika värda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Nej, det tycker jag inte. Dock så anser jag inte att allas liv är lika mycket värda, t.e.x. en hunds liv var mer värt än Hitler, eller en djurplågare, eller en mördare, dåliga människor helt enkelt. Då dödar jag hellre en sån människa än ett djur om jag skulle varit tvungen att välja. Alla som tycker att människan är värd mer, vad gör människan mer värd än djuret? Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ja, människan är en ras, precis som hundar, katter, sköldpaddor och så vidare. Människan är ingen ras utan en art. Men det kanske finns raser inom människan, orkar inte ta det nu. Men jag värdesätter ett människo liv högre en ett djurs liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det beror på hur Han/Hon/Den/Det Uppför sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote:ja... Man Dödar väll inte en annan person? jag går alle fall inte ut på torget och skuter en person.(skuter nog inte ett djur heller,men käka kött gör jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: Ja. Jämn omröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vote: NEJ verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Människan är ingen ras utan en art. Men det kanske finns raser inom människan, orkar inte ta det nu. Men jag värdesätter ett människo liv högre en ett djurs liv. Jag skulle tippa att det bara finns färgvarianter av homo sapiens sapiens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Människan är ingen ras utan en art. Men det kanske finns raser inom människan, orkar inte ta det nu. Men jag värdesätter ett människo liv högre en ett djurs liv. Jaja, hade hjärnsläpp och kom inte på ordet, ett under att det blev skrivet något över huvud taget. (srskrivning, yeah) Förresten tycker jag att det var ett bra inlägg, för att vara skrivet av mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag skulle iallfall inte vilja dö för att rädda en kossa eller nått annat djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Egentligen tycker jag att människan och djuren är precis lika mycket värda. Vare sig det är en mygga eller en hund. Men man får ändå för sig att människan är mer värd om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja. En liten mygga är inte mer värd än människan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Ja. En liten mygga är inte mer värd än människan Varför inte är den det? För människan är större och gör mer skillnad i världen? Jag hade hellre dödat en människa än ett djur, men det gör väl inte människan mer värd? Det gör den bara mer värd för mig. Allt och alla är lika värda, hur dom än beter sig och hur dom än ser ut! Redigerad 6 juli, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts