vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Land of the dead kommer ju som spel med fast med framtids vapen... bad taste är inte Zombie! Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det? Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit? Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det? Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit? Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen.. Jag hittade den i videobutiken....skoj var den ju med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag hittade den i videobutiken....skoj var den ju med! Så ni har inte sett den förnst nu? Själv läste man ju nån liten notis i nån videotidning... Dom bilderna fick mig nästan att gråtan av lycka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja, dom flyger ju iväg med huset i slutet, hur i helvete skulle en zpmbie kunna göra det? Och hur kan det komma sig att alla börjat titta på shaun of the dead helt plötslit? Dom släppte den ju för ett jäkla tag sen.. Jag såg den för ett bra tag sen... men den släppes nyss i sverige tror jag :S har ingen koll jag hittar" ju mina filmer i "buskar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Land of the dead kommer ju som spel med fast med framtids vapen... bad taste är inte Zombie! BAd taste är inte Zombie nej men vad ska jag kalla det? Utomjordingarna beter sig ju som zombies. Land of the dead-spelet kommer att heta City of the dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) BAd taste är inte Zombie nej men vad ska jag kalla det? Utomjordingarna beter sig ju som zombies. Land of the dead-spelet kommer att heta City of the dead. Nej, det gör dom inte.... iaf inte dom. hmm ok för på deras oficiella trailer så står det nämligen "land" of the dead Edit: hmm jo fan dom har tycks ändrat det nu... men det var ett tag sen jag såg trailern, edt var inte spec mycket man fick se. Redigerad 8 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dumbom Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Åh, kommer land of the dead som spel? Förövrigt är det en jättebra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Se inte 28 dagar senare, jag och makker hyrde den och blev rejält missnöjda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Se inte 28 dagar senare, jag och makker hyrde den och blev rejält missnöjda Den är rövbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det e vampyr/action inte zombie Same shit diffrent name! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Same shit diffrent name! Nej dom är inte samma. vampyr suger blood o e snabba zombies tuggar kött äter hjärna, och går långsamt och kropsdelar ramlar av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nej dom är inte samma. vampyr suger blood o e snabba zombies tuggar kött äter hjärna, och går långsamt och kropsdelar ramlar av... HAHA ord på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här kommer riktiga tips!: Night of the living dead Dawn of the dead day of the dead Dead next door Braindead 28 dagar senare Evil dead 1-2 Resident evil Dawn of the dead 2003 Zombie flesh eaters yeah se dessa ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här kommer riktiga tips!: Night of the living dead Dawn of the dead day of the dead Dead next door Braindead 28 dagar senare Evil dead 1-2 Resident evil Dawn of the dead 2003 Zombie flesh eaters yeah se dessa ;-) Själv gillar jag inte Zombie Flesh Eaters, för mycket infödingar och voodoo. Och sånt gillar inte jag. Men jag har sett så gott som alla andra filmer du räknade upp och de är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 BRAINDEAD! Hur fan kunde man glömma den, en av mina favoriter! Älska babyn i mixern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Här kommer riktiga tips!: Night of the living dead Dawn of the dead day of the dead Dead next door Braindead 28 dagar senare Evil dead 1-2 Resident evil Dawn of the dead 2003 Zombie flesh eaters yeah se dessa ;-) Evil dead är inte zombies det är människor besatta av demoner som styr dom, och dom äter inte människo kött elelr hjärna som zombies.... 28 dagar senare är ingen zombie film heller dom äter heller inte kött elelr hjärna, dom sloss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Evil dead är inte zombies det är människor besatta av demoner som styr dom, och dom äter inte människo kött elelr hjärna som zombies.... 28 dagar senare är ingen zombie film heller dom äter heller inte kött elelr hjärna, dom sloss. En zombie behöver inte gå sakta eller käka hjärna. It's all about the undead you know dude. The living fucking dead dudes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Evil dead är inte zombies det är människor besatta av demoner som styr dom, och dom äter inte människo kött elelr hjärna som zombies.... Dom gör ju massa annat smått och gott som kan förknippas med zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Braindead! bästaoch så är det mycket splatter i den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 28 dagar senare är väl ingen Zombie film nu när jag tänkte efter.... Det är ju inte döda ? Dom blir infekterade av vrede .... då är dom ju inte döda ? Man måste vara levande död för att vara zombie ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts