Elander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag kom och tänka på zombie filmer igår,och den första Dawn of the dead(?)(tror jag 1an heter) Då blev jag sugen att se en redigt bra zombie film. Kan någon ge mig tips? Redigerad 5 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 28 dagar senare , Resident Evil 1,2, house of the dead ( den sämsta filmen jag sett) Sen finns det väl många andra också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan inte rekomendera House Of The Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Kan inte rekomendera House Of The Dead Nej jävla skitfilm är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Night Of The Living Dead från sextiotalet är bäst, pronto brutto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag kom och tänka på zombie filmer igår,och den första Dawn of the dead(?)(tror jag 1an heter) Då blev jag sugen att se en redigt bra zombie film. Kan någon ge mig tips? Nej 1:a i triologin heter night of the living dead send dawn of the dead sen day of the dead, sen night of the living dead igen fast ny gjord 1990 sen dawn of the dead igen 2005. jag har alla sen finns det massa fler... return of the living dead 1-5 shauwn of the dead, som e ny och lite komedi i sen finns massa gamla med men dom suger ganska hårt... Redigerad 5 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag kom och tänka på zombie filmer igår,och den första Dawn of the dead(?)(tror jag 1an heter) Då blev jag sugen att se en redigt bra zombie film. Kan någon ge mig tips? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30862 Snälla, skriv där istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej 1:a i triologin heter night of the living dead send dawn of the dead sen day of the dead, sen night of the living dead igen fast ny gjord 1990 sen dawn of the dead igen 2005. jag har alla sen finns det massa fler... return of the living dead 1-5 shauwn of the dead, som e ny och lite komedi i sen finns massa gamla med men dom suger ganska hårt... Har alla dom där, utom night of the living dead för den var så kass.. Älskar zombiefilmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har alla dom där, utom night of the living dead för den var så kass.. Älskar zombiefilmer! Ja med ^^ fast du borde ha night of the living dead jag har tillomed zombie survival guide boken så jag kan överleva den HÄR hunden o alla den biter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Dawn of the Dead, Shaun of the dead(om du vill ha lite komedi) Nån Resident Evil film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 From dusk til (till?) dawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 From dusk til (till?) dawn Zombiefilm. Inte "halv-vampyr-action"... Fick förresten tvåan idag... För farsan fyllde år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Shawn of the dead äger min penis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Shawn of the dead äger min penis!!! Ojdå, hur mycket fick du för den? Och shaun of the dead äger.. Har dvd´n, men såg den på premiären i USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ojdå, hur mycket fick du för den? Och shaun of the dead äger.. Har dvd´n, men såg den på premiären i USA... Jag tog precis tillbaka den... jag säljer mig inte...de jag vill ha tar jag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 From dusk til (till?) dawn Det e vampyr/action inte zombie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Dawn of the dead (orginalet) är definitivt den bästa zombie filmen....Night of the living dead är också väldigt bra. Day of the dead är den sämsta i serien, men endå en av dom bästa zombie filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Dålig ny zombiefilm: Undead. Antagligen bra ny zombiefilm: Land of the dead. Sevärda: Bad Taste. Har tyvärr inte sett så många, och Evil Dead 1 sög btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Zombie: Flesh Eaters Gamla godingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Dålig ny zombiefilm: Undead. Antagligen bra ny zombiefilm: Land of the dead. Sevärda: Bad Taste. Har tyvärr inte sett så många, och Evil Dead 1 sög btw. Land of the dead kommer ju som spel med fast med framtids vapen... bad taste är inte Zombie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts