Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Your system is among the top 22% of all systems scanned by the Game Advisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Gillar dom inte Pentium eller? Ni måste ha monsterdatorer om jag bara fick 5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 32% of the systems scanned by the Game Advisor rank higher in performance than your system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Your system is among the top 5% of all systems scanned by the Game Advisor. Processor Intel Pentium 4 3200MHz Display Card ATI RADEON X800 XT Memory 1024MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Processor Intel Pentium 4 2995MHz Display Card NVIDIA GeForce 6600 GT Memory 1024MB Operating System Microsoft Windows XP Free Disk Space 20.89GB Display Card Memory 128MB Display Driver Version 7.7.7.2 DirectX Version 9.0c Optical Drive CD/DVD Sound Card Realtek AC97 Audio My System Performance Your system is among the top 12% of all systems scanned by the Game Advisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xyrion_hs Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Tror han menade den där sidan där man kollade hur bra datorn var till olika spel. Kommer inte heller ihåg vad den hette. Ja vet vad han menar!!! tror det er 3dmark.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Your system is among the top 3% of all systems scanned by the Game Advisor. Processor AMD Athlon 64 2211MHz Display Card ATI RADEON X800 PRO Memory 1024MB funtar ändå på att dubbla minnet å köpa nån hårddisk till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja vet vad han menar!!! tror det er 3dmark.com Det är den sidan! Sök på ett spel klicka sen på datorn eller "Will it run on my computer?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Såhär fick jag mitt test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Haha...min dator är så dålig, så det stog såhär: Analyzing Your PC...60% Please wait while your PC is being analyzed. Unfortunately we were unable to examine your PC due to technical difficulties. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvi...id=EFCGNAIKFPHI Kolla på min processor AMD Athlon 64 1001MHz. Den ligger ju på det dubbla!! Har en AMD 64 3500+ 2.2 GHz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 My System Specifications Processor Intel Pentium 4 2400MHz Display Card NVIDIA GeForce4 MX 440 Memory 512MB Operating System Microsoft Windows XP Free Disk Space 9.05GB Display Card Memory 128MB Display Driver Version 5.3.0.3 DirectX Version 9.0c Optical Drive CD/DVD Sound Card SB Audigy Audio [b400]49% of the systems scanned by the Game Advisor rank higher in performance than your system. Haha, så orka dags o uppgradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha, så orka dags o uppgradera Grafikkortet möjligtvis, det andra håller fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jaaha. man ska ha låg %.. det fattade inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 28% of the systems scanned by the Game Advisor rank higher in performance than your system. Trodde jag skulle få sämre. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vad har du för krafs i datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Grafikkortet möjligtvis, det andra håller fortfarande. Jo, det vet jag.. håller på att spara pengar till ett nytt .. sen måste jag fixsa mer utrymme kanske? 9 gb left Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jo, det vet jag.. håller på att spara pengar till ett nytt .. sen måste jag fixsa mer utrymme kanske? 9 gb left Tog bort hela min steam mapp som var på 7gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tog bort hela min steam mapp som var på 7gb OMG! Haha.. hade du hl2 oxo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Min var visst oxo 7 gb sorry för double post Redigerad 7 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts