Donkeey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaa.. vad heter den och någon snäll person kanske kan skicka en länk.. kom och täna på det när jag tittade i en ny topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xyrion_hs Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm futuremark.com tror jag eller not sont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm futuremark.com tror jag eller not sont Tror han menade den där sidan där man kollade hur bra datorn var till olika spel. Kommer inte heller ihåg vad den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tror han menade den där sidan där man kollade hur bra datorn var till olika spel. Kommer inte heller ihåg vad den hette. Det är den http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvi...e/my_system.jsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det är den http://gameadvisor.futuremark.com/gameadvi...e/my_system.jsp Buuu... Man måste ha IE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 My System Performance Your system is among the top 6% of all systems scanned by the Game Advisor. Eat that motherfuckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 "Your system is among the top 24% of all systems scanned by the Game Advisor." O så fick jag ett "WWOW!!!" i mätaren till vänster. O jag sitter med en XP2500+, 768mb ram och ett 9800se. Känns som den där grejen sög. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag ska scanna så kommer det upp att jag behöver installera ActiveX kontroll, och nu till frågan Är det säkert att installera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 När jag ska scanna så kommer det upp att jag behöver installera ActiveX kontroll, och nu till frågan Är det säkert att installera det? Ja, tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Okej tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Ja, tror det Det står ju typ att ssånt man hämtar från internet kan skada datorn, men eftersom en del redan har det där installerat så kanske det är säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det står ju typ att ssånt man hämtar från internet kan skada datorn, men eftersom en del redan har det där installerat så kanske det är säkert Det är 100% säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 My System Performance Your system is among the top 10% of all systems scanned by the Game Advisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Top 3%! Slå det ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Fan bara top 7% Athlon64 3000+, Geforce 6800NU och 1024mb ram. EDIT: Skulle vara kul att se vilka komponenter ni har ni som skriver era %. Redigerad 6 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 54 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fan bara top 7% Athlon64 3000+, Geforce 6800NU och 1024mb ram. EDIT: Skulle vara kul att se vilka komponenter ni har ni som skriver era %. My System Specifications Processor Intel Pentium 4 3600MHz Display Card ATI RADEON X800 XT Memory 1024MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Fan bara top 7% Athlon64 3000+, Geforce 6800NU och 1024mb ram. EDIT: Skulle vara kul att se vilka komponenter ni har ni som skriver era %. Processor Intel Pentium 4 3200MHz Display Card NVIDIA GeForce 6800 GT Memory 2048MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 62% of the systems scanned by the Game Advisor rank higher in performance than your system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Eh 5% bara? P4 3.6 Ghz Geforce 6800 Ultra 3x 160gb hårdiskar 1024 ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts