Elander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 HÄR Är dom seriösa att det funkade? Isåfall är det ju skitcoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag har för mig att det också ska finnas mänskliga zombies i Haiti. http://paranormal.se/topic/zombie.html Redigerad 5 juli, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Fan vad hett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 OMG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Se där, det händer faktiskt saker på vår jord fortfarande. Keep up the good work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tror på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Argh, zombies kommer :'( Nu kan jag inte sova mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Holy crap!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Coolt! Men tänk på när det blir krig! Människor dör, och fortsätter leva! Hur fan ska någon vinna då? (om man nu kan vinna i krig.. I spelet krig (a.k.a krieg) så kan man ju självklart vinna men i seriösa krig med blod och inälvor och sån shit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hmm undrar om de kan fixa oss tillbaks efter döden om 50 år, om man dött nyligen altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Se där, det händer faktiskt saker på vår jord fortfarande. Keep up the good work. W0rd om det är sant. Tänk isf om typ 20 år, så har dom återupplivat massa döda. :'( Detta kommer sluta med Dawn of the dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts