Donkeey Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 En gång så missade jag ett samtal för att jag sjöng med i ringsingnalen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Inte särskilt klantigt ?. Det klantigaste jag har gjort var nog att börja röka. Som tur är har jag slutat sen i julas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jag vet inte om jag kan vara klantig...Eller varit...kanske när jag var bebis. Nej, men det har väl hänt efter det också. Kommer inte ihåg dock. Återkommer. Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag körde för fort i en skarp kruva med grus... Lede till att jag bröt benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sprang barfota och skulle sparka på en tröja, men märkte inte att det satt en stor jävla rörstump under, och knäckte tårna.. Sen hoppade jag ner för trappor, av nån konstig anledning, så tänkte jag "slå världsrekord i trapphoppning", men landade på en stor jväla bräda med en 10 centimeters spik rakt igenom, upp i foten. Som tur är var brädan rätt tjock, så det var kanske bara fem centimeter som hamnade i hälen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag sparade över min save file i sa =) Nej, men jag vet inte om jag gjort nåt klantigt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har hyffsat långt hår, skulle slänga det åt sidan, dunkade huvudet i en väggkant. blödde som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har hyffsat långt hår, skulle slänga det åt sidan, dunkade huvudet i en väggkant. blödde som satan [iRONI]Vad skulle det va bra för?[/iRONI] humm... Blivit inn låst på mitt rum AV KATTEN ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 När jag körde med moppen i 60 med halvtrasiga ljusen in i en sandlåda det gjorde ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Tejpade mitt huvud med en halv tejprulle igår, det gjorde ont att ta bort, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Headbangade på cykeln...till black ingvas...ledde till att jag cyklade ner i diket... kommer förmodligen glömma maiden-biljetten hemma i sthlm också... säkert gjort mer...kommer tillbaka till denna tråd;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag spiller konstant, så med andra ord (och fina ord) är jag konstant klantig. Med ytterligare andra (rättare sagt ETT) ord är jag en klant. Stämning, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Finns mycket, T.ex börjar bråka om ingenting med Johanna. (Som tur är blir vi alltid vänner.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det klantigaste jag gjort är att vrida armbågen ur led 2 gånger på 2 månader på samma ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 ...att jag "hoppade" in genom och krossade ett trelagrigt fönster på andra våningen och såg ut som en kvasideprimerad självmordskanditat a la dagens ungdom då jag kom in på vårdcentralen med en väldans massa blod rinnandes från handleden, speciallärare (ironiskt nog) vid ena sidan och en vän vid andra (citationsteckena betyder i denna ovanligt långa maning att det inte riktigt var meningen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Högg mig själv i benet med en yxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts